Renske_ schreef:Nassie schreef:Ik heb om de goude tip gevraagd, niet om iemand die mij medicijnen voor gaat schrijven.
Nogmaals, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat hij/zij wilt innemen. Maar ik heb het niet met medicijnen. Ik pas liever mijn voeddingsschema aan
Als dat bij jou werkt prima
maar je kan het ook anders zien
Duspatal kan de ontstekingen die er zijn wegnemen en de boel rustig maken, waarna je met je dieet en zonder duspatal pijnvrij verder kan
Ieder zijn eigen ding maar de uren/dagen/nachten die ik tot aan flauwvallen van de pijn dubbelgeklapt op mn bed/grond/enz door heb gebracht weiger ik nog ooit mee te maken, en alleen een dieet werkte bij mij niet, dan liever af en toe duspatal slikken hoor!
Ik sluit me dus bij ivy_power aan, en mijn artsen delen die mening ook
Lusitana wat vervelend! jij bent echt de 1e die ik hoor die er niet tegen kan, wat rot!! ik zou dan denk ik gek worden... veel succes verder!
Ik zal mezelf nogmaals even quoten, ik zeg niet dat iedereen permanent moet stoppen met het innemen van duspatal. Maar ik neem het niet.
Dit is ook het laatste wat ik over duspatal zeg, want heb het idee dat het meer een 'ja-nee discussie' gaat worden.
Nassie schreef:Nogmaals, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat hij/zij wilt innemen. Maar ik heb het niet met medicijnen.

duspatal helpt bij mij redelijk.