Hoe krijg je die killer body?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:20

Marije__ schreef:
Mindim, het is gewoon zo dat vrouwen haast geen spiergroei hebben, in elk geval niet zo als mannen. Je kan zo hard trainen als je wilt, en na een paar jaar krijg je natuurlijk wel resultaat, maar om spierballen te krijgen zul je haast aan de drugs moeten :) Natuurlijk krijg je door het trainen een strakker lichaam en zullen je spieren zichtbaar worden, maar geen hele spierballen ;)

Het gaat hier toch om een strak pak? niet om dit?
http://usversusthem.files.wordpress.com/2008/05/female-bodybuilder.jpg

Kijk zoals een man wordt je niet, ik ben geen man en zal/wil het niet worden ook, das ook niet te vergelijken. Mijn beste vriendin heeft echt wel spierballen, zonder drugs, alleen hard trainen.
Maar om een mooi strak lijf te krijgen hoef je echt geen jaaaaaaaren bezig te zijn. Het ligt er aan hoe je begint ook, als je veel gewicht moet verliezen, laat het resultaat vaak lang op zih wachten, heb je geen overgewicht, heb je veel senller resultaat.

Marije__

Re: Hoe krijg je die killer body?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:22

Nou als je het over die link hebt, durf ik te wedden dat ze aan de drugs zit.. als je dat gezicht en die kaken ziet..
en ik zeg ook niet dat je jaren lang moet trainen om strak te worden, dat kan binnen een jaartje intensief trainen ook. maar een gespierd lichaam zoals de foto ,daar moet je zeker wel jaren voor trainen..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 22:24

Ik ken ook nog genoeg dames inclusief spierballen en sixpack, exclusief drugs en hard trainen :P
Onzin hoor, dat wij zo weinig spiergroei hebben. We hebben wel minder spieren.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:30

Ik bedoel.. het testosteron bij vrouwen ligt veel lager dan die bij mannen, wat spiergroei als gevolg heeft.
Dus vrouwen zullen nou eenmaal op natuurlijke wijze minder hard groeien dan mannen.

En ik zeg ook niet dat het niet kan hoor (dames incl spierballen -excl drugs ) maar dit is niet voor elke vrouw weggelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:42

Marije__ schreef:
Nou als je het over die link hebt, durf ik te wedden dat ze aan de drugs zit.. als je dat gezicht en die kaken ziet..
en ik zeg ook niet dat je jaren lang moet trainen om strak te worden, dat kan binnen een jaartje intensief trainen ook. maar een gespierd lichaam zoals de foto ,daar moet je zeker wel jaren voor trainen..

Die foto is vanzelf van iemand die het niet helemaal op eigen kunnen heeft bereikt ;) Zoals ook als vele mannen in de bodybuildersport.
Maar zo worden als op die foto, dat was volgens mij volgens ook niet de bedoeling in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:43

Marije__ schreef:
Ik bedoel.. het testosteron bij vrouwen ligt veel lager dan die bij mannen, wat spiergroei als gevolg heeft.
Dus vrouwen zullen nou eenmaal op natuurlijke wijze minder hard groeien dan mannen.

En ik zeg ook niet dat het niet kan hoor (dames incl spierballen -excl drugs ) maar dit is niet voor elke vrouw weggelegd.

Mijn testosteron is van jongs af aan al te hoog, dus misschien komen bij mij de spierballen wat sneller :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:47

Jaimyliefje schreef:
Ik ken ook nog genoeg dames inclusief spierballen en sixpack, exclusief drugs en hard trainen :P
Onzin hoor, dat wij zo weinig spiergroei hebben. We hebben wel minder spieren.

Ik denk dat je spiermassa bedoelt?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:37

Yes, ik heb het gedaan. :D
Ik heb me daar straks eindelijk aangemeld bij de sportschool (fit 4 free). En ik begin morgen! :D

Ik ben van plan om 2-3 keer per week te gaan.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:40

ik stop mijn abbo in april, want dan begint de zomer weer langzaam en dan is heerlijk om buiten te gaan mountenbiken, en skaten en lekker fietsen naar me stage.
Ik doe nu 1 keer perweek baantjes zwemmen en bodypump
Vrijdag ga ik nog wel even fitnisse

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:42

Zwemmen lijkt me ook wel erg goed voor je lichaam. :j

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:44

Klopt, als ik ook terug ben moet ik echt iets eten heb dan zo honger :P
Jammer dat bij ons pas om half 9 begint vind beetje te laat maar ik moet wel gaan haha, eet na baantjes zwemmen nog een schaaltje yogert

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:48

Ik ben wel een beetje in de war met mijn eetpatroon als ik ga fitnessen. Dat word even passen en meten. Ik ga 's morgens van 8 tot ongeveer half tien.
Meestal ontbijt ik pas om half 10 met een ei. Maar ik neem aan dat ikhet ontbijt nu moet verschuiven naar voor het fitnessen.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:53

Als ik s'ochtends vrij ben ga ik ook fitnisse, dan eet ik daarna ook pas.
Ze zeggen ook dat je dan meer verbrand

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:14

Ik wil me er wel goed in verdiepen voor ik roekeloos iets ga doen. :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:00

Ik zou eerlijk gezegd niet gaan fitnessen op een lege maag.. een blokje hardlopen oke (je verbrand indd wat meer omdat je gelijk bezig bent met verbranden van vetten ipv 'eten' ), maar fitnessen (denk aan uur a ander half kracht) dat hou je niet vol! en je traint dan niet optimaal.. kan je beter wat kleins eten vantevoren :)

RS leuk dat je gaat beginnen! ik fitness ook bij f4f :D in Nijmegen dan.
heb je al een schemaatje?

en zwemmen is inderdaad goed voor iedere spier uit je lijf!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:14

Haha, leuk zeg! F4F zag er wel goed uit.
Dan eet ik gewoon een eitje van te voren. :j

En Nee, ik heb helaas nog geen schema! Die kan ik zelf zeker niet maken he?
Ik heb begrepen dat het daar 10 euro kost. Misschien dat ik dat maar beter kan doen.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:21

Wat ik je aanraad is om inderdaad eenmalig een schema te laten maken ,dan krijg je ook gelijk een introductie en uitleg van 1 a 1,5 uur! en weet je zeker dat je alle oefeningen goed uitvoert. Wanneer je na 6 weken(dacht ik) klaar bent met het schema, kan je hem zelf gewoon een beetje aanpassen naar jou wensen en ervaringen :)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:24

Ik denk dat ik niet veel keus heb, want ik weet er zelf weinig van. :+
Krijg je dan ook een voedingsschema? Ik vind dat maar lastig om te bepalen hoe en wat :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:01

Ik zie hier een paar keer 'Fit for Free' voorbij komen, nu vind ik het niet nodig om een nieuw topic te openen als hier misschien ook mijn vragen beantwoord kunnen worden. Komen ze!

Als je je aanmeld ben je dan verplicht een aantal maanden lid te blijven?
Is het mogelijk een proefles te doen?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:04

voedingsschema voor zo ver ik weet niet, maar er is als het goed is wel af en toe een voedingsdeskundige aanwezig! en anders moet je hier even naar vragen :)
Als jij je doelen duidelijk hebt kan je ook eens kijken op dat bodybuildingforum, daar staat ook veel over voeding op! super handig.

KBTP, heb je al op de site gekeken? Ik weet wel dat ik per maand kan opzeggen, ik betaal dus ook per maand. En een proefles niet dat ik weet, als je lid bent kan je wel 2 proeflessen 'groepslessen (zumba etc)
' mee doen,en je kan een rondleiding krijgen door de fitness.. verder moet je t even informeren :D

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:08

Red_Savage schreef:
Yes, ik heb het gedaan. :D
Ik heb me daar straks eindelijk aangemeld bij de sportschool (fit 4 free). En ik begin morgen! :D

Ik ben van plan om 2-3 keer per week te gaan.

Ik ga ook bij fit for free denk ik en heb hetzelfde plan! 2-3 keer. Liefst 3 keer, dus twee groepslessen en 1 keer zelfstandig fitnessen. Als ik tijd te veel heb misschien twee keer zelfstandig. Maar belangrijkste is genoeg rust nemen.
Ik ga nog wel ff daar kijken en kennis maken om het allemaal zeker te weten en om erachter te komen hoe het allemaal precies werkt, maar ik denk dat ik toch sowieso daar ga. De rest van de sportscholen hier vind ik ook veeeeeeeeel te duur :P En ik hoor positieve verhalen over F4F

Maar ik lees hier over voedingsschema's? Kun je die laten maken dan bij F4F? En kun je ook begeleiding vragen?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:12

Marije__ schreef:
voedingsschema voor zo ver ik weet niet, maar er is als het goed is wel af en toe een voedingsdeskundige aanwezig! en anders moet je hier even naar vragen :)
Als jij je doelen duidelijk hebt kan je ook eens kijken op dat bodybuildingforum, daar staat ook veel over voeding op! super handig.

KBTP, heb je al op de site gekeken? Ik weet wel dat ik per maand kan opzeggen, ik betaal dus ook per maand. En een proefles niet dat ik weet, als je lid bent kan je wel 2 proeflessen 'groepslessen (zumba etc)
' mee doen,en je kan een rondleiding krijgen door de fitness.. verder moet je t even informeren :D

Dankjewel! Ik ga sowieso alleen maar voor de Zumba 3x per week en de body balance een keer per week. Heb namelijk al Zumba gedaan maar die sportschool werd echt veeeeel te duur op een gegeven moment!

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:07

Bij ons is er iets nieuws sh bam
Iemand die het heeft gedaan?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:19

Geen idee wat het zou zijn Irise.

RS, goed bezig! f4f in Venlo is een goede keuze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:22

Fitnessen op alleen een ei? Mijn hemel, dan val ik halverwege flauw hoor. Ik eet twee boterhammen met kaas. Verder neem ik een mueslireep mee en een fles sportdrank met xtra energie. En dan nog kom ik 'zwevend' de loopband af.

Je kunt beter koolhydraten nemen, muesli, cruesli, brood Een ei zit amper wat in.