Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk houd het ontsteken op en kan het verdere genezingsproces beginnen.
, dus laten we het aantal jaar even uitrekenen... 7 jaar geleden) mijn hand verbrand toen ik 'vers' gekookt water vanuit de waterkoker in een mok ging schenken.
)
) lekker voor gtst, met als toetje een Tramadol .. hihi Rens_ke schreef:Zo! Hallo wereld!![]()
Vraag me niet hoe het kan, en dat is ook helemaal niet interessant, maar zo'n middagje me vol zelfmedelijden teruggetrokken te hebben in mijn mandje, ben ik er weer helemaal!
Ik heb het huis stofgezogen, op één been en leunend op de stang. Ik heb boodschappen gedaan, op één been en leunend op het karretje. Ik heb de boodschappen thuis gebracht, op één been en leunend op datzelfde karretje (ik woon tegenover de supermarkt dus ik ben maar zo vrij geweest om met mijn boodschappen met karretje en al naar huis te crossen)
Eniewee, eniehouw.. ik kruip nu met mijn bordje troosteten (chinees) lekker voor gtst, met als toetje een Tramadol .. hihi
(staat op etiketje)
Rens_ke schreef:@ Juut: Ja, boehoehoe![]()
Kieper je een pan met vet over je hoeven, loop je brandwonden op, kun je fluiten naar het ei waar je zo'n zin in had en dat nu aan je laminaat zit geplakt, is je date om te huilen.. denk je dus dat je álles gehad hebt.. mag je óók nog eens niet buiten spelen!
Everybody rais your hand if you have ook medelijden with me!