Heb je je afspraak verplaatst?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_shyboy schreef:Oh wat ben ik gelukkig, 16 jaar, eet zoveel chocola als k op kan, maar heb nog nooit puistjes gehad
mirriejj schreef:love_shyboy schreef:Oh wat ben ik gelukkig, 16 jaar, eet zoveel chocola als k op kan, maar heb nog nooit puistjes gehad
Juich maar niet te hard, tot mijn 20ste had ik een huid om door een ringetje te halen. Zie de vorige pagina maar hoe het nu is!
Maar jeetje zeg, zo zie je maar weer hoe aggressief sommige middelen wel niet zijn. Als ik dan op andere fora zie dat dit voor wordt geschreven aan mensen die echt geen erge acne hebben, en zelfs aan kinderen van rond de 13!
Morgen heb ik intake bij die acne kliniek, ben benieuwd
Marijee schreef:Dat stukje vind ik nogal dubbel, telegraaf is een sensatiekrant, dat wel. Maar het kan waar zijn, maar waarom zouden ze medicijnen uitbrengen en ook daadwerkelijk uitschrijven die zò gevaarlijk zijn?
Steentje: Nee, voorlopig niet. Ik moet even kijken hoe het allemaal loopt met school enzo. Mijn rooster verandert binnenkort weer, en anders ga ik lekker in mijn bufferweek
Daphna schreef:Enerzijds is het veel geld, maar hoevaak zal je er heen gaan? Ik betaal de SH toch wel 80 euro per bezoek, Dus als het 700 is, inclusief producten? En je er een half jaar met regelmaat heen zou gaan is het een goede prijs lijkt mij. Misschien nog eens reviews op internet zoeken, kijken of er veel positiefs is, het moet allemaal wel werken natuurlijk.
De microdermabrasie behandelingen die ik nu doe zijn gratis, maar ik denk dat ik er wel 10 nodig heb, normaal zou dat me ook zo'n 700 euro kosten