Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talisa schreef:Focussed schreef:Talisa: Het gaat om de talg productie van de huid om de lippen heen
Maar daar smeer je toch niks op? Ik smeer alleen mijn lippen in hoor. Dan gebeurd er niks met de talgproductie van de huid rondom mijn lippen!

Focussed schreef:De parrafine komt daar ook (vrij gemakkelijk zelfs) en de lippen profiteren ook van de talg wat deze huid produceert (wrijf je lippen maar eens over elkaar, je pakt dan ook de huid rondom de lippen mee) .
Talisa schreef:Focussed schreef:De parrafine komt daar ook (vrij gemakkelijk zelfs) en de lippen profiteren ook van de talg wat deze huid produceert (wrijf je lippen maar eens over elkaar, je pakt dan ook de huid rondom de lippen mee) .
Hmm sorry, je hebt mij nog niet overtuigd met die paraffine-verslaving.. Ik heb best dikke lippen dan denk ik ofzo, want ik pak de huid rondom mijn lippen niet mee als ik er mee wrijf.
De ene is zo'n wit goedje (die is het niet) en de andere is zo'n vaseline-achtige substantie, maar bruin/geel-doorschijnig ipv wit-doorschijnig bij vaseline.
!
Nu naar 1,5 week zien mijn lippen er weer redelijk uit, het was wel doorbijten!
) en weet ik veel allemaal hielp niet. Ik hoop dat mijn lippen helemaal genezen.