Syoss shampoo en conditioner

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Syoss shampoo en conditioner

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 17:38

Ik begin nu erg droog haar te krijgen (3 weken gebruik)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:19

ik kreeg toevallig een conditioner en shampoo van iemand maar heb het na een paar keer de kliko in gemieterd...
wat een troep

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:36

gamblerlover schreef:
Jeetje, ik schrik hier best van. Heb sinds de zomervakantie echt last van behoorlijke haaruitval en bedenk me nu dat ik sinds toen ook Syoss shampoo gebruik. Daarvoor altijd andrelon... Misschien toch maar weer veranderen. Zou het door Syoss kunnen komen?

Ik ook. Als ik mijn haar borstel, schrik ik me kapot. Verder keek ik vanochtend in de spiegel en vond mijn haar ook vet lijken.
Ga maar even overstappen naar een andere shampoo. Iemand nog suggesties?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:04

Na alles wat ik over Syoss lees en hoor heb ik het ongebruikt in de prullenbak gemikt. Ik heb vrij snel vet haar van mezelf, dan moet ik er geen siliconentroep in :)

Wat wel goed werkt, en ik merk gewoon dat mijn haar minder snel vet wordt, is de 80ies lijn van de bodyshop. De IceBlue shampoo en de Bananashampoo. Ik heb nog nooit zulk makkelijk haar gehad :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:20

phormicola schreef:
Maar, sinds een week ongeveer lijkt m'n haar heel erg snel vet. Dan voel ik eraan en het is niet echt vet, maar het ziet er wel vet uit. Heel maf. Ik heb dan van die slappe strengen haar op m'n hoofd liggen. Ik was m'n haar 1x in de 2/3 dagen.
Ik heb precies dezelfde ervaring TS. Maar dat had ik al na ongeveer 4 wasbeurten. Om die reden gebruik ik Syoss niet meer :n

Jaaa de IceBlue shampoo en de Bananashampoo van de Bodyshop <3 <3
Wat bij mij ook werkt is Herbal Essences, die blauwe 'hello hydratation'. Hier krijg ik zacht -maar wel handelbaar- haar van met veel glans :) En (let op: wel goed uitspoelen!, maar da's logisch ;) ) niet snel vet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:22

En die potjes van de Bodyshop, ze lijken heel klein, maar ik was mijn haar dagelijks, en ik doe toch zeker 3 tot 4 weken met een potje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:29

Ik gebruik Syoss Volume afgewisseld met Andrelon volume (als de ene fles op is, dus een ander merk... etc.). Ik heb gauw vet haar maar sinds ik deze shampoos gebruik niet meer. Erg fijn spul dus.

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 15:12

Ik heb nog geen droog haar van Syoss (geel, voor lang haar), maar krijg er vaker jeuk van en heb meer haaruitval. Als ik de berichten zo lees hebben meer mensen dit van Syoss. Mijn haar glanst wel en is erg zacht.
Ik maak de laatste fles op, en ga dan over op iets anders.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:11

intel_1x schreef:
Ik heb nog geen droog haar van Syoss (geel, voor lang haar), maar krijg er vaker jeuk van en heb meer haaruitval. Als ik de berichten zo lees hebben meer mensen dit van Syoss. Mijn haar glanst wel en is erg zacht.
Ik maak de laatste fles op, en ga dan over op iets anders.

Vind je het logisch, je wast het bijna met pure siliconen, zit niks anders in de shampoo :))