Haha ja, ziet er volgens mij best grappig uit, ik ben heel smal en niet al te groot, en dan met twee grote hooibalen naast me
Naja, zo groot zijn onze balen nu ook weer niet, kilootje of 15 Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naja, zo groot zijn onze balen nu ook weer niet, kilootje of 15
Morgen nog een keer! Ik merk alleen heel weinig verschil in conditie, of ik nu 3× per week ga of één keer in de drie weken...
Volgens mij is het hopeloos met mij

Spierpijn krijg je doordat je spieren het niet gewend zijn om getraind te worden, ik krijg altijd weer spierpijn als ik een tijdje niets heb gedaan. Maar je traint echt wel je spieren, ook al voel je niets achteraf. Spierpijn is echt niet zo goed voor je spieren!
zonder spierpijn.
Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar lid van de sportschool en ik ben altijd wel heel fanatiek, maar sinds een paar maanden zit de klad er een beetje in
De ene week ga ik netjes minimaal 3x in de week (dat is mijn streven) maar daarna kan ik ook zo anderhalve week niet gaan..De regelmaat is dus ernstig verdwenen!

er mochten ook wel wat kilootjes af.
Dus in Januari is mijn steven
Iemand zin om mij dan een schop onder m'n kont te geven?
Corelli schreef:irise456 schreef:Corelli vind ik ook
Ik doe maar met je mee denk ik!Gezond eten met af en toe een snoepje/koekje (anders hou ik het echt niet vol) en zo veel mogelijk sporten..
Denk dat ik zo maar ga fitnessen