rocymax schreef:Hahaha, Laurabram, dat had ik van de week ook een keer, een mega verhaal getypt en hup alles weg
Eilleen, toch een beetje raar dat het opeens zoveel keer achter elkaar komt opzetten, vidn je dat niet een beetje eng??
Het enige wat ik heel naar vind, is dat ik soms ook alleen in de auto zit. Wat als ik dan migraine krijg? Dan moet ik dus gewoon langs de weg stoppen en wachten tot het over gaat... Dat vind ik inderdaad wel een eng idee.
Verder heb ik er wel mee leren leven. Ik red me wel met migraine. Zie niet zoveel, maar waar ik ben is meestal op loopafstand van huis, en dat lukt meestal nog wel. Alleen dat autorijden, daar zit ik wel een beetej mee in mijn maag.
Maar zo vaak heb ik geen last. Nu toevallig vaak achter elkaar, maar daarvoor dik een half jaar niet. Dus om dan altijd medicijnen te slikken is ook zo wat. Maar ja, dit kan eigenlijk ook niet. Ik heb op vakantie eigenlijk altijd last, en dat is gewoon zonde van je vakantie
. En stel dat ik een keer in de auto last krijg, maar ik kan zo snel niet stoppen... Ik zie dan vrij snel bijna niets meer, dus dat is gewoon niet veilig...