Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Rebel_Jits schreef:Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn![]()
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beterZe heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.
Elin_ schreef:Als je aanvalt worden je borsten toch ook kleiner?

Ik denk dat het best door het afvallen kan komen hoor, misschien is wat er nu af is eraf gegaan bij je borsten.
kleren kopen is echt een ramp! Smalle taille, aardige borsten, vrij brede schouders - niks past
). Ik had vroeger een A-cupje, maar ineens kwam er een groeispurt (helaas de rest van m'n lijf niet, ik blijf klein
).
Yessy schreef:Rebel_Jits schreef:Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn![]()
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beterZe heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.
Dat is wel sneu, kan ze niet beter gewoon goede push-ups kopen? Die kunnen je ook met gemak van cupmaat AA naar B brengen
russel schreef:Borsten is vetweefsel, ga je afvallen, val je daar als eerste af.
maar ga je borstspieren trainen, dan worden ze steviger en worden ze door de getrainde spieren iets optisch groter, maar die spieren moet je altijd sterk houden..
Maar er zijn mooie bh's met een mooie vulling die niet van echt te onderscheiden zijn als je kleren aan hebt. Je vriend vind het niet erg...het is maar het uiterlijk hoor,.
Veel van die meloenen zijn oerlelijk zonder bh, die moeten ook omhoog gehouden worden om stevig en mooi in het bloesje te tonen..
ik train nu sinds januari wat zwaarder met gewichten.. maar ik wil ze echt niet kwijt! ben er al zo onzeker over..
worden ze door bv bankdrukken groter of kleiner haha
ipv borstoperatie... 

Zeeeeeer irritant!