Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:55

mijn meisjes zijn dan niet groot, maar wel gezond!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:56

Ariebombarie schreef:
mijn meisjes zijn dan niet groot, maar wel gezond!

En dat is ook heel belangrijk!

Het mag wat meer, maar stiekem hoop ik toch echt niet dat ze zo worden als die van mijn moeder. Onmogelijk om goede bh's te vinden (Cup F/G) :=

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:58

dat vind ik echt het allerbelangrijkste, met borstkanker in mijn familie aan mn moeder dr kant :\

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:58

F of G vind ik ook wat te veel van het goede, maar m'n mooie C/D terug, waar kan ik tekenen?

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:59

Ahhw.. troost je, ik heb echt niks :) Ik pas niet eens in een kleine A. Ben dan ook erg sprieterig gebouwd ;)

Rosaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:00

En dat is het meest belangrijke Ariebombarie..

Phormicola: Tekenen bij de chirurg ? :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 07:17

Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn :o
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beter }:) Ze heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 07:35

bij mij waren mijn borsten verschillend. DWZ links mooie B, rechts een C. Gelukkig is dit met een operatie 7 jaar terug verholpen, alleen als ik dikker word dan gaat er weer meer verschil in komen.

Dus ja, maat maakt niet uit als het verschil maar niet te groot is!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 07:40

Whaa,, Ik ben dertien en heb Cup B, Nou van mij mogen ze gestolen worden, vooral als je tijdens de les steeds aangestaard word :')

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 07:48

Mijn borsten verschillen ook steeds qua grootte, heb dan ook maar 2 verschillende maten in de kast liggen. Heeft misschien met hormonen te maken.
Ik heb 13 kilo afgevallen, ik had cup E en ben nu enorm blij met mn cupje C. Het enigste inderdaad waar ik wel om kan janken is inderdaad dat ze vresselijk hangen. Ik snap het wel, mijn huid is daar zo uitgerekt geweest, en die huid krimpt niet helemaal mee terug. Maar ach, met 3 kindjes, kun je denk ik ook geen perfecte borsten meer hebben.
Wisselen ze niet van groote dan? Of blijven ze alleen maar klein?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:57

Rebel_Jits schreef:
Och, bij mij is het ook lekker uit verhouding. Boobs zijn netaan een B. Als m'n kont een cupmaat zou hebben, zou dat zeker G/H zijn :o
Maar als ik me dan vergelijk met m'n zusje, voel ik me altijd beter }:) Ze heeft zelfde formaat kont, zelfde omtrek taille, is ongeveer 10 cm kleiner dan ik en heeft maat AA. (Grappigste is dat ze maat B/C koopt en dat helemaal bijvult met kipfilletjes.)
Als de boel niet bijtrekt aka groter wordt rond een toekomstige zwangerschap, zal de chirurg ook bij mij wat extra centjes kunnen verdienen hoor.

Dat is wel sneu, kan ze niet beter gewoon goede push-ups kopen? Die kunnen je ook met gemak van cupmaat AA naar B brengen :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 09:02

he toos tietloos *D die man moet lekker trots op zijn tieten zijn....maar wij leven gezonder en langer en dan maar (bijna ) tietloos ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:16

Bij mij zijn ze ook een maat kleiner geworden door het afvallen.
Het eraan eten is helaas niet gelukt........ dat komt er alleen maar bij op andere plekken waar ik het juist niet wilde :') :))

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:21

idd als je afvalt val je vaak als eerste daar af...das mijn probleem ook..want met mijn grote worden ze verschrikkelijk als ze nu plots minder worden maar afvallen wil ik wel! :S pfff

:P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:24

Elin_ schreef:
Als je aanvalt worden je borsten toch ook kleiner?

Hahaha typfoutje? :')

Overigens ben je ook erg slank TS, dus dan vind ik grote borsten vaak al minder mooi. :j Ik denk dat het best door het afvallen kan komen hoor, misschien is wat er nu af is eraf gegaan bij je borsten. :P
Ikzelf heb toch een aardige C (tegen D aan) en ik heb maat 36 (of kleiner, maar dat past er meestal niet omheen :o kleren kopen is echt een ramp! Smalle taille, aardige borsten, vrij brede schouders - niks past ;) ). Ik had vroeger een A-cupje, maar ineens kwam er een groeispurt (helaas de rest van m'n lijf niet, ik blijf klein :+ ).
Kleine borsten zijn trouwens wel fijn met paardrijden/sporten, ik haat het als ze lopen te klotsen. :')

Yessy schreef:
Rebel_Jits schreef:

Dat is wel sneu, kan ze niet beter gewoon goede push-ups kopen? Die kunnen je ook met gemak van cupmaat AA naar B brengen :)

Als jongen zou ik toch wel even raar opkijken als ze d'r BH uittrekt en er allemaal kipfiletjes uit komen vallen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:27

Borsten is vetweefsel, ga je afvallen, val je daar als eerste af.

maar ga je borstspieren trainen, dan worden ze steviger en worden ze door de getrainde spieren iets optisch groter, maar die spieren moet je altijd sterk houden..

Maar er zijn mooie bh's met een mooie vulling die niet van echt te onderscheiden zijn als je kleren aan hebt. Je vriend vind het niet erg...het is maar het uiterlijk hoor,.

Veel van die meloenen zijn oerlelijk zonder bh, die moeten ook omhoog gehouden worden om stevig en mooi in het bloesje te tonen..

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:43

russel schreef:
Borsten is vetweefsel, ga je afvallen, val je daar als eerste af.

maar ga je borstspieren trainen, dan worden ze steviger en worden ze door de getrainde spieren iets optisch groter, maar die spieren moet je altijd sterk houden..

Maar er zijn mooie bh's met een mooie vulling die niet van echt te onderscheiden zijn als je kleren aan hebt. Je vriend vind het niet erg...het is maar het uiterlijk hoor,.

Veel van die meloenen zijn oerlelijk zonder bh, die moeten ook omhoog gehouden worden om stevig en mooi in het bloesje te tonen..

Dit vraag ik me dus echt af he.. ik heb al een kleine B, pas ook 75A.. maar het lijkt alsof ze steeds kleiner worden ;( ik train nu sinds januari wat zwaarder met gewichten.. maar ik wil ze echt niet kwijt! ben er al zo onzeker over..
Het is wel zo dat je spieren steviger worden, maar het vetweefsel verbrand ook? dusss :P worden ze door bv bankdrukken groter of kleiner haha

En dan heb ik een vraagje voor jullie.. :o
Op internet heb ik een aantal middeltjes gevonden voor grote borsten.. en een daar van komt betrouwbaar over en is ook bij de apotheek te koop. Heeft iemand hier ervaring mee? een middel wat helpt om je borsten wat groter te krijgen? Ze zijn trouwens wel gewoon stevig..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:45

Nee er is geen middel dat je borsten groter maakt.

Alleen meer eten en een borstvergroting helpt.
De middelen die je bij de apotheek kan kopen (en ook bij de Tuinen trouwens) zorgen ervoor dat je lichaam meer vocht vast houdt. Hierdoor zwellen je borsten ongeveer een halve cupmaat op. Maar als je hiermee stopt slinkt het net zo hard weer weg.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:46

Pff dat is ook balen want ik probeer juist af te vallen.. en dan is meer eten nou niet echt een optie.. nouja meer eten is geen probleem maar meer vet wel

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:47

Meer eten kán helpen, maar hoeft helemaal niet ;)
Bij mij helpt het me alleen maar aan een grotere broekmaat :') :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:48

Daarom.. maar als er een middel zou zijn, zou iedereen dat toch al gebruiken? :P ipv borstoperatie...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:48

manzano schreef:
Meer eten kán helpen, maar hoeft helemaal niet ;)
Bij mij helpt het me alleen maar aan een grotere broekmaat :') :D

Haha dat is wel zo natuurlijk _O-
Als ik meer eet zit het binnen no time aan m'n borsten of billen, dus mij hoor je niet klagen :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:51

Dames; wie het kleine niet eert... ;)

Ik zou een moord doen voor een kleinere cup :=
Ik loop de hele dagen rond met een cup G, en daar wordt je ook niet blij van.
En op stap lijkt het wel alsof het manvolk nog nooit borsten heeft gezien :roll: Zeeeeeer irritant!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:54

Ik vond mezelf altijd misdeeld en me pa zei altijd "Goh jij hebt achter ind e rij gestaan"
Mijn zussen hebben allemaal tussen de D en F.
En ik heb net aan een krappe B.
Maar ben nu zwanger en heb nu een volle C.
Leuk om even grotere borsten te hebben moet nu wel BH's gaan halen want alles puilt er uit.

Ik ben trouwens wel heel tevreden met mijn normale B maat.
Want mijn zussen met hun D, E en F hebben er mega last van!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:56

Ja ik ben er ook wel blij mee.. maar ik zou me echt fijner voelen met een half cupje meer! gewoon dan kleine extra beetje.. ook omdat ik wat breder ben dan gemiddeld.. I