Wie huilt er nog meer snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:09

bij wijze van spreken moet ik al huilen als iemand boe tegen me zegt! haha
soms heb ik echt me bekkie klaar, maar soms als iemand commentaar op me heeft begint me lip te trillen en dan ga ik gewoon huilen haha! erg vervelend is het ja, maar niets aan te doen! en ja bij films huil ik ook snel, maar bijna nooit als ik alleen in me bed lig ofzo (zoals veel andere wel).

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:10

ik huil niet zo snel, met uitzondering van films.
al is het maar een tekenfilm, als het zielig word huil ik mee :o

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:11

haha ik heb het ook met kinderfilms ofzo, zijn ze een hondje kwijt ; ahhhw zielig haha

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:15

Had er voor ik zwanger raakte en moeder werd ook al last van maar nu schiet ik echt heel snel vol. Helemaal als ik me in kan denken hoe een ander zich moet voelen, bijvoorbeeld bij verdrietige dingen op tv, maar ook als ik iets zie wat ik heel mooi vind of mooie muziek hoor.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:48

Ik huil ook snel :+.
Als ik boos word huil ik, als ik in paniek raak huil ik, om mooie muziek en zielige films kan ik huilen, zelfs om documentaires of andere domme dingen waar je niet om hoort te huilen huil ik :+. Huilende mensen op tv of in de omgeving.. Ik huil mee. Verhaaltjes die me raken, tranen in mijn ogen.
Heul irritant.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:49

Jep, als ik ontzettend kwaad ben barst ik soms in tranen uit.
Als iets me totaal niet lukt ga ik janken.
Films en muziek, hele goeie janktriggers.
Als ik heel erg moe ben, kan ik ook snel janken.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:50

Hier nog een snelle huiler! Heb hetzelfde als DarkDreamer..
soms is het echt irritant, want dan wil ik het echt niet, maar ja je houdt de tranen dan niet tegen helaas :P

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:54

Het stomme is, de dingen waar je om HOORT te huilen, kan ik dus weer niet om huilen he. Dan stop ik het juist weg :=. Misschien huil ik daarom juist wel om niets, moeten die tranen er toch uit zien te komen op de een of andere manier :P.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:56

Ik heb regelmatig zo'n Maxima traan. Dan dript er precies 1 traan over mn wang naar beneden. Ondertussen kan ik gewoon door praten en met een beetje geluk doen alsof er niets aan de hand is. :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 19:57

hoe heet die film met will smith ook alweer?
gaan honderden mensen in dood, maar toen de hond stierf hoorde je overal gesnik in de bios :P

vooral als ik ongesteld ben word ik emotioneel :P

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:18

Ben dus niet de enige hihih! Ik huil ook snel... Overigens niet overal om, soms schaam ik me daar dan ook weer voor. Opa's of oma's die overlijden, geen traan, terwijl de hele familie van slag is... Gaat daarentegen de kat dood of iets zieligs op tv; tranendal! Ben ook voornamelijk een 'dieren-huiler' en wanneer iemand vraagt naar mn ziekte. Ook zo erg, kan er super over vertellen maar breek dan àltijd! Heel irritant! Net of t zelfmedelijden is waarin ik dan zou zwelgen. Dat is absoluut niet zo!

Verder is negatieve kritiek ook altijd een tranentrekker hahah! Die heb ik eerder voorbij zien komen volgens mij... Ik heb overigens, o.a. door die ziekte, wel een soort minderwaardigheidsgevoel ontwikkeld naast een soort van compenserend perfectionisme.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:14

LittleMiss: Dat van negatieve commentaar herken ik ook. Daar kan ik ook over in tranen uitbarsten. Heel irritant..
Zelfde geld voor mijn 'ziekte'. Het is niet ernstig, zolang ik goed op mijn lichaam pas. Maar het is wel.. Nouja, het maakt me soms wel verdrietig dat het nooit meer weg gaat :+. Wat heb je trouwens als ik vragen mag? :o

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:15

Als ik boos ben barst ik ook altijd meestal in tranen uit.
Of als ik echt iets niet kan maar wil het zo graag..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:12

Ik herken mij hier zo erg in!
Ik ben ook super gevoelig als het om huilen gaat.
Ik huil overal om, en krijg dan ook altijd van mijn moeder te horen : Ga nou niet weer zitten huilen, dat is nergens voor nodig!
En dan moet ik juist nog harder huilen terwijl ze zelf weet dat ik het onwijs vervelend vind en het zelf niet expres doe en zou willen dat ik niet zo snel zou huilen.
Bij heel veel dingen die tegenzitten, bij negatieve feedback,frustraties en persoonlijke onderwerpen komen de tranen al snel tevoorschijn. Ik probeer ze dan te onderdrukken (door bijv. omhoog te kijken, dat helpt vaak) omdat ik niet als kinderachtig en zwak gezien wil worden. Maar dan moet ik daarna ook niet meer erover nadenken, want dan komen de tranen weer terug en kan ik niet meer normaal praten.

Ook vooral als ik aan het huilen ben en mensen mij aankijken, of als ik net weer bij ben gekomen en dan mensen me zitten aan te staren of vragen wat er aan de hand is, dan moet k weer keihard janken :P Pfff zo vervelend.
Ik had het laatst ook met gesprek op stage met stagebegeleider, over dat ik iets niet goed deed ofzow, of dat ik onzeker overkwam, terwijl het voor mn gevoel juist beter ging , nou toen kon ik het ook bijna niet binnenhouden. Kon amper normaal praten, en haar in dr ogen kijken, maar gelukkig is het niet extreem naar buiten gekomen. Het lucht altijd op als ik dan thuis ff kan uithuilen op mn kamer.

Is er niet iets waardoor je dit kunt voorkomen? :')

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:21

Wat herkenbaar allemaal. Ik had het ook altijd op stage. Dan kwam mijn stagebegeleidster van school langs op stage en dan gingen we met z'n 3en over mij praten. Vreselijk vond ik dat. Kreeg ook altijd een knalrode kop en waterige oogjes en moest me echt inhouden om niet te gaan janken.

Ik denk niet dat je het kan voorkomen.
Bij mij is het vooral de onzekerheid denk ik.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 23:27

Bij mij ook de onzekerheid :o
Omg ik krijg binnenkort nog een gesprek met mijn SLB-er en stagebegeleider,hopelijk ga ik níet janken xD

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:06

DarkDreamer schreef:
LittleMiss: Dat van negatieve commentaar herken ik ook. Daar kan ik ook over in tranen uitbarsten. Heel irritant..
Zelfde geld voor mijn 'ziekte'. Het is niet ernstig, zolang ik goed op mijn lichaam pas. Maar het is wel.. Nouja, het maakt me soms wel verdrietig dat het nooit meer weg gaat :+. Wat heb je trouwens als ik vragen mag? :o

Ik heb een spierziekte, progressief dus zal steeds erger worden. Ik heb alleen geen idee hoe erg, hoe snel etc., dat kan geen arts me vertellen helaas. Best onzeker dus. Ik kan in principe heel veel nog, maar toch zie je t en er zijn steeds meer mensen die vragen van 'goh, wat heb je, je loopt een beetje anders'? Ook wordt er met bepaalde dingen steeds meer rekening met me gehouden, heel lief natuurlijk, maar dat benadrukt voor mij meer en meer dat ik niet 'goed' ben.Het is eigenlijk een constant traject van accepteren, steeds weer iets wat je niet meer kunt. Dat maakt me wel eens boos en verdrietig... |(

Ik kan bijvoorbeeld ook in tranen uitbarsten als ik weer eens heel knullig naast mn paard beland, puur omdat ik gekke sprongen slecht kan opvangen. Dan is het geen huilen om pijn, maar puur uit teleurstelling in en boosheid op mn eigen lijf _-:( . Daar schaam ik me dan weer voor, dat huilen hahah, tenslotte valt iedereen er wel eens af! Kan er tenslotte niks aan doen dat ik die ziekte heb en zou het nu eindelijk, na 28 jaar, eens moeten gaan accepteren en moeten genieten van alles wat ik nog wél doe! Ik wil soms teveel en tja, dan raak ik weer teleurgesteld hahah! -O- Ook van die stomme dingen die voor een ander heel normaal zijn; bijv. leuke pumps! Ik zou zo dolgraag eens een leuke jurkje met pumps dragen! Lijkt me geweldig! Heel veel kleding koop ik niet omdat ik dat niet mooi vind met platte schoenen of laarzen, terwijl ik soms ook wel een mode-meisje kan zijn en het graag zou willen hihih! Hoe vaak ik toch niet schoenen gekocht heb om ze vervolgens niet te kunnen dragen behalve op zit-verjaardagen en binnenshuis... :o

Mag ik dan ook vragen wat jij onder de leden hebt? :o
Laatst bijgewerkt door LittleMiss op 12-11-10 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:08

Britt_Sisi schreef:
bij wijze van spreken moet ik al huilen als iemand boe tegen me zegt! haha
soms heb ik echt me bekkie klaar, maar soms als iemand commentaar op me heeft begint me lip te trillen en dan ga ik gewoon huilen haha! erg vervelend is het ja, maar niets aan te doen! en ja bij films huil ik ook snel, maar bijna nooit als ik alleen in me bed lig ofzo (zoals veel andere wel).

Ik heb echt precies hetzelfde!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:28

*meld zich ook even*
Ook ik kan echt overal om janken, zelfs als mn vriend even iets liefs zegt dan sta ik al te janken..
Ik lees hier dingen die ik echt heel erg herken bij mezelf :o
Ik ben zelf wel redelijk perfectionistisch en wil wel graag dat dingen gaan zoals ik wil..
Kheb het al mn hele leven en ongesteld of niet, ik kan het altijd en overal :P

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:58

Iris82 schreef:
Ik heb regelmatig zo'n Maxima traan. Dan dript er precies 1 traan over mn wang naar beneden. Ondertussen kan ik gewoon door praten en met een beetje geluk doen alsof er niets aan de hand is. :')

Hahaha als ik dat heb, dan fake ik een gaap :D of als ik tranen in mijn ogen krijg waar ik me voor schaam.. Werkt altijd en als ze vragen waarom ik waterige ogen heb, et voila! :D

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:01

Haha, dat heb ik ook !!!!

er hoet maar iemand boos op mij te zijn een slecht cijfer op school en de tranen schieten al in mijn ogen. ook hab ik heel veel last van huilbuien ;( soms huil ik de hele dag voor niets !!!! maar ik kan nooit stoppen :+ . ik heb het het vaakst als ik moe ben of aan het einde van de maand ;)

ik heb het ook al mijn hele leven.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 18:50

De laatste tijd heb ik er veel last van..
Ik weet niet precies, maar ik kan de laatste tijd niet zo veel hebben denk ik. Eerst kon ik het meestal wel goed wegduwen, maar nu komt het er gewoon uit, heel vervelend op sommige momenten..
Misschien gaat het vanzelf ook weer over :=

lovehorses4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 18:54

1234 schreef:
Bij mij ook de onzekerheid :o
Omg ik krijg binnenkort nog een gesprek met mijn SLB-er en stagebegeleider,hopelijk ga ik níet janken xD

Hier nog eentje. Ik heb pas ook een gesprek gehad met mij studieloopbaanbegeleidster en de tranen rolde over mijn wangen. De emoties zaten op dat moment beetje hoog :o . Ik voelde mij echt een klein kind :o.

MenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:00

Heel herkenbaar!
Als ik me dingen TE persoonlijk aan ga trekken ga ik ook huilen, kan der niks aan doen, tranen springen spontaan mijn ogen in.
Of als iets heeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan mijn hart gaat, ga ik ook huilen...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:07

Oh ik ben ook zo'n jankerd. :') Ik huil echt om de stomste dingen en al helemaal als ik boos ben.. Ja, dat komt lekker geloofwaardig over dan. :+
Ik ben véél te gevoelig. -O-