Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Huilende mensen op tv of in de omgeving.. Ik huil mee. Verhaaltjes die me raken, tranen in mijn ogen.
. Wat heb je trouwens als ik vragen mag?

Pfff zo vervelend.

DarkDreamer schreef:LittleMiss: Dat van negatieve commentaar herken ik ook. Daar kan ik ook over in tranen uitbarsten. Heel irritant..
Zelfde geld voor mijn 'ziekte'. Het is niet ernstig, zolang ik goed op mijn lichaam pas. Maar het is wel.. Nouja, het maakt me soms wel verdrietig dat het nooit meer weg gaat. Wat heb je trouwens als ik vragen mag?
. Daar schaam ik me dan weer voor, dat huilen hahah, tenslotte valt iedereen er wel eens af! Kan er tenslotte niks aan doen dat ik die ziekte heb en zou het nu eindelijk, na 28 jaar, eens moeten gaan accepteren en moeten genieten van alles wat ik nog wél doe! Ik wil soms teveel en tja, dan raak ik weer teleurgesteld hahah!
Ook van die stomme dingen die voor een ander heel normaal zijn; bijv. leuke pumps! Ik zou zo dolgraag eens een leuke jurkje met pumps dragen! Lijkt me geweldig! Heel veel kleding koop ik niet omdat ik dat niet mooi vind met platte schoenen of laarzen, terwijl ik soms ook wel een mode-meisje kan zijn en het graag zou willen hihih! Hoe vaak ik toch niet schoenen gekocht heb om ze vervolgens niet te kunnen dragen behalve op zit-verjaardagen en binnenshuis...
Britt_Sisi schreef:bij wijze van spreken moet ik al huilen als iemand boe tegen me zegt! haha
soms heb ik echt me bekkie klaar, maar soms als iemand commentaar op me heeft begint me lip te trillen en dan ga ik gewoon huilen haha! erg vervelend is het ja, maar niets aan te doen! en ja bij films huil ik ook snel, maar bijna nooit als ik alleen in me bed lig ofzo (zoals veel andere wel).
Iris82 schreef:Ik heb regelmatig zo'n Maxima traan. Dan dript er precies 1 traan over mn wang naar beneden. Ondertussen kan ik gewoon door praten en met een beetje geluk doen alsof er niets aan de hand is.
of als ik tranen in mijn ogen krijg waar ik me voor schaam.. Werkt altijd en als ze vragen waarom ik waterige ogen heb, et voila!
soms huil ik de hele dag voor niets !!!! maar ik kan nooit stoppen
. ik heb het het vaakst als ik moe ben of aan het einde van de maand 
1234 schreef:Bij mij ook de onzekerheid
Omg ik krijg binnenkort nog een gesprek met mijn SLB-er en stagebegeleider,hopelijk ga ik níet janken xD
. Ik voelde mij echt een klein kind
.