Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
darwin schreef:Echt herkenbaar die verhalen hier.
Als mijn man ziek is , ontvlucht ik ook het huis, alleen het geluid al![]()
Ik ben voor mijn reuma 26 keer geopereerd, en het ergste van de operatie vond ik altijd dat je een tijd op die uitslaapzaal moest blijven tot je goed wakker was.
Ondertussen kwamen er dan andere patienten uit de OK, en ik was dan als de dood dat die gingen overgeven als ze uit hun narcose kwamen, dus ik wilde daar altijd zo snel mogelijk weg.
Ik ging dan heel ADHD liggen doen in mijn bed, en dan mocht ik sneller terug naar de afdeling, waar ik dan op mijn gemak verder pitte
Naamloos1 schreef:ja daar vond ik die toen ook. maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet meer terugvinden?
Naamloos1 schreef:hoe is hetbij jou vergaan dan de therapie? (als ik datvragen mag..)
en wat waren jouwn verschijnselen dan?
en van dat filmpje... vreemd
en ik heb geen fobie voor spinnen! haha
. Alles wat je hier leest is zo herkenbaar, de laatste keer dat ik zelf heb overgegeven is inmiddels ook alweer een jaar of 10 geleden. Toen mijn vriend 4 jaar terug buikgriep had en constant naar de WC ging trok ik mijn kussen en de dekens over mijn hoofd en dan nog meende ik vanalles te horen. Ook hier vraag ik iedereen die misselijk is Je moet toch niet overgeven? Dronken mensen loop ik zo snel mogelijk voorbij en ziekenhuisbezoekjes vermijden ben ik ook een ster in.
)
ik zou nog iets meenemen waar je leuke herinneringen aan hebt.. mocht de paniek nu om 1 of andere reden toeslaan.. kijk je daar ff na.. dathelpt bij mij wel een beetje