Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

alleen niet bij genante onderwerpen idd
? Zwitsal schreef:zo de heren van gynaecologie en dermatologie hebben weer wat nieuws bedacht
het is gen huidaandoening en ook niet (alleen) een schimmelinfectie..
nu is het exceem, en misschien zat er ook wel een schimmelinfectie maar die hebben we dan nu behandeld.
dus ik heb weer 2 nieuwe recepten voor 2 nieuwe cremes meegekregen en mag over 3 maanden weer terug komen.
ook leuk trouwens...
de arts assistent (of wat hij dan ook was) was echt..... knap!
pff ik zat in de wachtkamer en zag hem mn naam roepen en dacht: nee he, dit heb ik weer. lekker genant probleem en dan ook nog een super knappe arts.
Evony schreef:och jeetje, heb jij al een voor jou werkend medicijn gevonden of nog niet?
Evony schreef:wahaha, dat scheelt
Doet echt pijnis niet goed
Vriend is heel begripvol en lief, maar het is toch belachelijk als je 2,5 jaar samen bent en in bed net een al jaren getrouwd stel bent wat hooguit 1x per 3 maanden een soort van seks heeft
Tamara schreef:Evony schreef:wahaha, dat scheelt
Doet echt pijnis niet goed
Herkenbaar.. Dat is ook de belangrijkste reden dat ik doorverwijzing naar het ziekenhuis heb aangevraagd, want dit komt mijn relatie niet ten goedeVriend is heel begripvol en lief, maar het is toch belachelijk als je 2,5 jaar samen bent en in bed net een al jaren getrouwd stel bent wat hooguit 1x per 3 maanden een soort van seks heeft