). Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo... Als je dochter ze zelf toch wil? Ze is met 6 jaar oud genoeg om te weten wat ze wel en niet wil hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Maris89 schreef:Ik was nog een baby, en de gaatjes heb ik nog steeds hoor! Toch niks mis mee? Wie heeft er nou geen gaatjes in de oren tegenwoordig als meisje zijnde. Bijna niemand volgens mij.
Maris89 schreef:Ik was nog een baby, en de gaatjes heb ik nog steeds hoor! Toch niks mis mee? Wie heeft er nou geen gaatjes in de oren tegenwoordig als meisje zijnde. Bijna niemand volgens mij.
ook de kleine dingen...

maar heb het geluk het groeit niet meer dicht dus voor een feestje prik ik er een oorbel door 
, moest er helemaal uitgehaalt worden bij de HA
,Sonja_vR schreef:@ Maris en Rienn, ik kn me goed voorstellen dat de meeste mensen die op echt hele jonge leeftijd gaatjes geschoten hebben gekregen er geen enkel probleem mee hebben, het hoort er gewoon bij als het op baby leeftijd gebeurt denk ik?
maar vanuit mezelf heb ik gewoon zoiets van dat het kind er zelf voor moet mogen kunnen kiezen... dat is ook omdat ik zelf ook absoluut geen dingen opgedrongen wilde en wil krijgen, ik ben nogal van het zelf beslissenook de kleine dingen...
in ieder geval als het om dingen gaat die niet echt nodig zijn zeg maar
die van mij ook zelf laten kiezen.
Nu zou ik geen gaatje meer bij durven laten schieten 
)