oh jee.. kattenvoer gegeten....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janne

Re: oh jee.. kattenvoer gegeten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:23

mijn opa heeft een keer een blikje kattenvoer opgegeten.
me oma was een dagje weg en had wat voor hem gekocht wat ie alleen maar hoefte op te warmen.
het wikkel was van het blije gegaan hij heeft het in een pan gegooid en opgewarmd en opgegeten.
me oma vroeg wat ie gegeten had toen ze thuis kwam hij zei dat blikje,me oma lag krom van het lacheen het was kattenvoer.
ach hij is 85 geworden en heeft de ooglog meegemaakt en daar aten ze bloembollen haha dan kan je beter kattenvoer eten.
het is gewoon vlees in een gelei achtig iets.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:28

MarcoBorsato schreef:
Smeer jij zijn brood wel eens? En eet hij dan wel eens smeerworst? Dit vraagt om een pay-back!

Evil... het zou zo mijn idee kunnen zijn }>

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 21:19

janne schreef:
mijn opa heeft een keer een blikje kattenvoer opgegeten.
me oma was een dagje weg en had wat voor hem gekocht wat ie alleen maar hoefte op te warmen.
het wikkel was van het blije gegaan hij heeft het in een pan gegooid en opgewarmd en opgegeten.
me oma vroeg wat ie gegeten had toen ze thuis kwam hij zei dat blikje,me oma lag krom van het lacheen het was kattenvoer.
ach hij is 85 geworden en heeft de ooglog meegemaakt en daar aten ze bloembollen haha dan kan je beter kattenvoer eten.
het is gewoon vlees in een gelei achtig iets.

_O- HAHAHAHAHA oh joh heel handig! :')

ach, ik heb ooit aan het pensstaafje van m'n hond gelikt omdat ik wou weten hoe het smaakte (VIES!), heb ooit een hondenbrokje opgegeten (smaakte naar koek) en heb ook ooit een kuilgras geproeft (echt goor!) en ik leef nog.

Hoewel... nu ik er aan denk, m'n oren beginnen steeds puntiger te worden.... }>

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 21:31

Dilan1993 schreef:
smaakte naar koek

_O- _O- _O- _O- _O-

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 20:17

ja, ik propte t in n mond, en dacht: best lekker :') hoe erg is dat :P

heb er ook een keer stiekem 1 aan m'n broertje gevoerd O:) was ie niet zo blij om

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:26

Mijn nichtje heeft toen ze vroeger klein was ook een keer bij ons thuis kattenvoer gegeten (dat soort wat uit een blik komt) ze had het hele bakje leeg gegeten en het vervolgens netjes op het aanrecht gezet. Mijn moeder vroeg zich al af hoe de katten het voor elkaar hadden gekregen om hun voerbak op het aanrecht te zetten..... := Toen ze vroeg of iemand wist hoe dat bakje daar terecht kwam, kwam de aap uit de mouw!
Nichtje heeft er overigens niets aan overgehouden!

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:30

he bah, hhaha, maar is niet schadelijk hoor!
Het is ook niet rauw de whiskas. Ken er wel meer die het wel eens hebben gegeten ;) (expres om te proeven, hahaha, ik hoef niet hoor!)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 19:42

nou ik leef nog steeds! geen last gehad! dus mensen! als je het eens wil proeven.. kan best :D :P

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:44

Gelukkig maar.
Kattenbrokjes zijn alleen wat minder lekker :+
Hadden zak chips. Ik naar de wc. Hun die chips opgegeten en gevuld met kattenbrokjes. Ik kom terug pak een hand en stop het in me mond. Merkte dat het wat harder was :+ Dus gelijk weer uitgespuugd _O-

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:45

zoiets heeft eens op een programma op tv geweest :') Waar kom je het meest van bij? Een week hondenvoer eten of een week fastfood? En écht waar, die gast heeft BLIKKEN hondenvoer naar binnen gewerkt :D Hij leeft nog :')

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:46

Ik kan de humor van zijn grap niet in zien.... maar wel in de wraak die je nu op hem kunt nemen.... ken je tijgerbalsem? ik weet wel waar je dat kunt smeren waar hij er niet blij van wordt....

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:51

XLeandrosX schreef:
Ik kan de humor van zijn grap niet in zien.... maar wel in de wraak die je nu op hem kunt nemen.... ken je tijgerbalsem? ik weet wel waar je dat kunt smeren waar hij er niet blij van wordt....

_O-

Wat een sadisten hebben we hier :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 23:37

Als mijn zusje de honden een koekje geeft (mergpijpjes) dan is het:
Nala 1tje
Jumper 1tje
en Charlotte (zusje) eentje :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 01:01

XLeandrosX schreef:

Pas maar op ..... misschien vindt hij dat wel lekker... ~~}>

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 05:32

MarcoBorsato schreef:
Smeer jij zijn brood wel eens? En eet hij dan wel eens smeerworst? Dit vraagt om een pay-back!

En you know what they say! Pay-back's a b.tch!

Ben benieuwd wat je gaat doen }>

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 06:25

Ik moet meteen denken aan die aflevering dat spongebob een slak wordt en dus miauwend rond kruipt :=
Dat idee met tonijn in en schoon blik is echt briljant! Die moet je echt doen! :j
Of heb je al wat bedacht / gedaan ts?

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:41

kattenvoer zit niets kwalijks in is alleen zonder kruiden en zout ed dus wat flauwer en hoe duurder het merk hoe beter het vlees wat gebruikt word
In een frikandel zitten meer afval produkten van vlees dan in kattenvoer en daar ga je ook niet dood van toch

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:48

Koop een lekkere bosche bol voor hem ?
Lepel je vooraf de slagroom eruit, en spuit je hem weer terug vol met tand pasta ?

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:30

Ik mag toch aannemen dat je vriend van tevoren al had bedacht/ uitgezocht of dit wel of niet schadelijk is? :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:36

Konstantine schreef:
XLeandrosX schreef:

_O-

Wat een sadisten hebben we hier :')

wahahahahahahahahahaaahhahahahahahhahahahahhaahhahaahha omg _O- _O- _O-

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 01:08

Ik weet niet meer hoe of wat, maar ik heb wel 'ns gehoort, een vrouw, (ik weet niet of dat van tv was, of dat het iemand was die m'n ouders kende ofzo), maar die vrouw at altijd kattenvlees, want dat was een stuk goedkoper dan gewoon vlees, en het smaakte goed.

Het idee maakt het vies, maar ik vind kattenvlees altijd heerlijk ruiken xD. Maar ik zou geen hapje nemen, maar ik denk dat ik het ook niet zou proeven.

Och, ik zou wel kunnen lachen als iemand dat bij mij deed :-)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 01:59

Wij bleven wel eens eten bij kennissen vroeger, en meestal kookte daar de man. Een prima kok, in tegenstelling tot zijn vrouw. Die bewuste dag kookte zijn vrouw. Een of andere stoofpot geloof ik die met gehakt zou zijn. Wij vonden allemaal de gehakt wat erg grof, met veel harde stukjes erin dus die man vroeg voorzichtig aan z'n vrouw welk vlees ze had gebruikt. "nou, die rolletjes gehakt die in de deur van de koelkast lagen" antwoord zij vrolijk. Meneer schoot keihard in de lach en zei: "Dat was het kattenvoer...". Iedereen stil, en meteen daarna in een lachstuip over de tafel. Iedereen had al minstens de helft van het bord leeg maar niemand heeft verder gegeten.

Komt de dochter van die mensen thuis, die had college gehad en was laat. Zag de pan staan, halfvol en valt meteen erop aan. Ook de mededeling dat het vlees erin kattenvoer was weerhield haar niet.

We hebben er geen van allen iets aan overgehouden, ook de dochter niet die een halve (grote!) pan ervan heeft leeggegeten.

Maar om het nou expres te doen... Dat zou mij toch wel een beetje te ver gaan. Hoewel ik een aantal jaar geleden toen ik jonger en onbezonnen was best tot zoiets in staat was.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 06:04

Hier thuis word bijna alles geproeft, kattenbrokjes zijn erg lekker vind ik. Hondensnoepjes zijn meestal maar droog spul :+ Paardensnoepjes smaken nergens naar maar de lick-its zijn dan wel weer lekker..

Het zal niet zoveel kwaad kunnen als je een normale weerstand hebt..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 11:04

XLeandrosX schreef:

Misschien word ie daar wel HEET van, kun je zelf aan de bak :')

Maar die lik its voor mijn paard neem ik altijd eerst zelf een hap van voor zij hem krijgt :P