Sita_ schreef:Ik zou, ipv elke dag om 9 uur opstaan, heerlijk de wekker eens een uurtje (of 2) vroeger zetten.. Dan heb je nog eens wat aan je dag en kan je voor je naar school gaat ook nog eens wat ondernemen.. Als je om 12.15 de bus moet hebben en je staat bijv. om 7 of 8 uur op kan je smorgens best nog een uurtje lekker buiten bezig zijn met sporten of extra blokje om met de hond...
Al die pillen legt niks af als je zo jong bent..Als je echt wat wil slikken kan je ook echineaforce druppeltjes nemen, helpt idd voor je weerstand.. Maar als je weerstand goed is ga je je ook fit voelen...
Ik heb zelf ook last van die moeheid, als ik mijn wekker niet zet om half 8/8 uur lig ik er ook tot 10/11 uur in.. Dat kan ik me echt niet veroorloven, want ik heb wel een boerderij te runnen in mijn eentje (vriend werkt buitenshuis) ik ben dus mijn hele dagschema aan het omgooien en nog meer andere dingen tussendoor doen en de laatste dagen ben ik hardstikke fit en word ik zelfs voor de wekker wakker..
Ja, de weker eerder zetten zit ik ook al een paar dagen aan te denken. Moet het er dan toch maar eens aan wagen!
Overigens zijn genoemde pillen ondersteuning, en valt het volgens mij wel wat mee hoeveel impact het heeft op je lichaam. Ik wil namelijk gewoon een homeopatisch middel, wellicht heeft Dr. Vogel ook iets van energie...
Het leuke is, ik heb een hele goede weerstand. Mijn vorm van ziek worden is een ontstoken lymfeklier in de keel. Hoesten doe ik meer of minder de hele winter door, komt nog van vroegah, maar heeft erg weinig te maken met mijn weerstand.
Daarbij las ik gisteren nog iets, vroeger kreeg je levertraan om de weerstand te verhogen, dat is nu dus echineaforce. Terwijl we het hele jaar door groenten kunnen krijgen, en dat juist is waar je levertraan voor kreeg vroeger.

Als je echt wat wil slikken kan je ook echineaforce druppeltjes nemen, helpt idd voor je weerstand.. Maar als je weerstand goed is ga je je ook fit voelen...
heeft tot nu goed zijn best gedaan, heb het niet echt koud gehad.