Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HannahFrouk schreef:En dan ben je haar sowieso als vriendin (als ze dat al van je is) kwijt.
.

, als je het echt vaak gaat doen kun je wel
sharoontje schreef:Zonnebloem; Erg sneu dat dat gebeurt is, maar dat gebeurt niet iedereen hoor.
Dat je van een jointje overstapt naar de harddrugs, is er toch wel wat anders aan de hand.
Ayasha schreef:Dat je nog nooit irritante blowers ervaren hebt betekent niet dat ze er niet zijn

chocobroodje schreef:Het is niet schadelijker dan een sigaretAlleen mensen die gevoelig zijn voor psychoses kunnen er last van krijgen verder is het relatief onschuldig
sharoontje schreef:Zonnebloem; Erg sneu dat dat gebeurt is, maar dat gebeurt niet iedereen hoor.
Dat je van een jointje overstapt naar de harddrugs, is er toch wel wat anders aan de hand.
Er zijn genoeg mensen die oa misschien depressief zijn oid. Een joint versterkt dat gevoel wel, dat wel, maar het hoeft niet altijd aan een joint te liggen
Overigens heb ik er zelf nooit wat van gemerkt kwa school en werk niet en heb mezelf ook nooit echr kl*te gevoelt door een joint, alleen als ik er een rookte als ik mij verdrietig voelde ofzo, maar verder niet.
en dus meerdere jointjes voor elkaar krijgen.