Succes En ik heb zojuist 5 km in 30 min gelopen
Heerlijk in het zonnetje maar wel met een koud windje. Eerste 3 weken van 5-10 km zitten erop, nog 3 te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes
Heerlijk in het zonnetje maar wel met een koud windje. Eerste 3 weken van 5-10 km zitten erop, nog 3 te gaan

Mooi weer, dus lekker in de tuin een boekje lezen of zo

Zie die vent van mij 't nog niet zo snel doen 
waaronder een aantal rij jassen. Dus eigenlijk heb ik 'm helemaal niet nodig

Giga last gehad van mijn rechter schouder en van steken. Ook wel terug te zien in de tijd.

Pebblesther schreef:Balen Sakkia van die zijsteek! Ik heb nog wel gekeken maar heb je niet gezien in het startvak.
Heb je ook lekker na geborreld in het Heerenhuis? Of had je een andere nazit locatie?
Bedankt Rosa
Ik had dus dieper en sneller kunnen gaan. Ik kwam de man met de hamer de eerste keer pas tegen in de heerenstraat, dat had eerder gekund want meestal kan ik hem nog wel twee keer verslaan voordat ik echt doodga..
Heb wel heeeeeeeeel erg veel plezier gehad en ik weet nu ook dat ik de volgende keer die waterpost gewoon over moet slaan
.
Ik heb mij de eerste gedeelte ook heel erg in moeten houden, want het leek ook alsof ik vloog. Ik vond het zó fantastisch: al die mensen, al dat muziek, gejuich, etc. Ik kon alleen maar glimlachen!
Na 6 kilometer had ik met mezelf afgesproken dat ik wanneer ik nog geen pijntjes oid voelde en nog geen last van mijn ademhaling had mocht gaan inhalen! Dit heb ik dus ook volop gedaan!