lusixarab schreef:ik ook geen tieten! ( lang leve de vullingen en push ups! )maar boeie ik doe n v hals aan, probeer die wonder bh van de tv van die troela hoe heet ze toch?
daphne dekkers?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lusixarab schreef:ik ook geen tieten! ( lang leve de vullingen en push ups! )maar boeie ik doe n v hals aan, probeer die wonder bh van de tv van die troela hoe heet ze toch?

Pentax schreef:geeske304 schreef:ik voel me ook niet heel erg lekker in mijn vel.
ik ben 1.70 en 40 kg.
voor mijn leeftijd (13) is dat niet heel raar.
mijn vriendinnen en iedereen vraagt in de pauze waarom ik maar 1 broodje mee heb als we 3 uur uit zijn.
ik kan gewoon niet meer op.
en als ik gym heb zeggen ze dat ik anorexia heb.
maar dat heb ik niet..
ik vind mij niet dun ofzo.
Is voor je leeftijd niet zo heel vreemd, meestal trekt dat wel bij in/na de puberteit.
Op mijn middelbare school waren heel veel magere meisjes, allemaal zijn na de middelbare school flink uitgezwaart.
Ook heel goed dat je niet jezelf elke dag vol eet om zwaarder te worden, want zodra je uitgegroeit bent ga je veel makkelijker zwaarder worden en dan is het heel lastig om weer 'normaal' te gaan eten.
Moontje1991 schreef:lusixarab schreef:ik ook geen tieten! ( lang leve de vullingen en push ups! )maar boeie ik doe n v hals aan, probeer die wonder bh van de tv van die troela hoe heet ze toch?Citaat:Die wonder bh`s zijn geweldig die droeg ik ook altijd toen ik nog slank was zon bh met push up en balconet ik had altijd een B maar daarin was het net of ik een C had.
Ze zijn absoluut niet duur de pabo heeft ze ook gewoon online bij pabo.nl volgens mij iets van 25 euro
) met hun lichaam... echter was daar niet het topic voor geopend.
Vooral met eten inderdaad. Ik heb gewoon niet zo snel honger en niet zo'n grote eetlust, maar dat staat helemaal los van mijn figuur. Daar heb ik gewoon geluk mee, mijn moeder is ook zo smal gebouwd. Maar inderdaad, als iemand je iets aanbiedt en je hoeft niets, krijg je gelijk opmerkingen als 'word je niet dik van hoor!' Zeg altijd wel dat het daar niets mee te maken heeft, maar je ziet ze gewoon denken.. Nouja, vind het ergens ook wel grappig.
Evelijn schreef:Nou.. ja Melisje.. er zijn heel veel mensen prima tevreden (of iig grootste deel van de dag) met hun lichaam... echter was daar niet het topic voor geopend.
Trouwens ben ook best tevreden met mijn lichaam. Echter baal ik er wel van als ik kleding aan het passen ben en niks zit goed (m.n. BH's en rijbroeken) Of als mensen stomme opmerkingen maken over meer eten, anorexia etc.

maar nogmaals, dat zijn maar getallen. je moet kijken naar het plaatje en niet naar een weegschaal.
Dik ben ik inderdaad niet, maar ik noem het liever slank. Echt dun vind ik het zelf namelijk niet (ik heb ook 75C/D en geen superdunne beentjes en ook duidelijk heupen - paardrijden hè, krijg je van die beenspieren van - dat scheelt wel). Ik kan ook eten wat ik wil, en ik ben blij met mijn figuur... maar toch krijg ik wel vaker te horen "ja maar jij bent echt dun" en mijn ex gooide het me ook altijd naar m'n hoofd "hier een botje, daar een botje.." fijn dat je normaal op wat dikkere meiden valt, maar dan hoef je nog niet mij te vertellen dat ik "zo dun" ben. Ik krijg het van anderen ook wel vaker te horen. Mijn huidige vriend zei overigens ook laatst, toen we het erover hadden, dat ik wel echt aan z'n ondergrens zit met wat 'ie mooi vind qua figuur - de meeste mannen houden wel van wat "spek". Nu zei hij wel dat 'ie erg blij was met m'n cupmaat
want veel meiden met mijn figuur hebben vrij weinig.

Saskiaatje schreef:Tsja, dat is met lengte ook zo.
"Zo, jij bent lang!" mag wel, maar je zal zelden iemand horen zeggen "Zo, jij bent klein!"
Iedereen moet zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien.
ik krijg het zo vaak te horen. "Jij bent ook echt wel klein hè?" Ja, dat klopt. Terwijl ik toch echt niet zo mini ben? Het vreemde is dus dat mensen mij gewoon altijd veel langer schatten dan ik ben, en dit hebben ze dan ook in hun geheugen... en ineens valt 't ze dan op, en dan krijg je dus "jij bent eigenlijk echt best klein!" telkens te horen.
Echt heel vreemd, het komt zo vaak voor. Kennelijk lijk ik groter (heeft misschien ook met mijn bouw te maken - of mijn ego
, ik heb naar verhouding lange benen en ik ben slank... je ziet bij veel wat kleinere mensen dat ze vaak wat kortere benen hebben en soms wat "propperig" zijn om het zo te noemen) maar dan nog... ik hoef er niet altijd aan herinnerd te worden dat ik niet zo groot ben
ik hoor het eigenlijk elke week wel meerdere keren. Gelukkig heb ik een heel klein vriendje. 

Sica schreef:Maar even serieus, vinden jullie iemand met maat 40 te dik?