Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CleovG schreef:waarom raken er dan zoveel mensen zo makkelijk zwanger, ongeacht voorbehoedsmiddel of niet. Want als het niet zo makkelijk gaat als ik bedenk, waarom kunnen dan zoveel mensen zwanger zijn.
) al gelijk zwanger is zal het wel weer in balans trekken.CleovG schreef:Suzanne F: Ik ben niet bang omdat ik geen pil gebruik. De tijd dat ik geen pil gebruik heb ik nog geen enkel contact wat dat betreft gehad. Maar de pil vertrouw ik eigenlijk net zo goed niet...
Urielle schreef:CleovG schreef:waarom raken er dan zoveel mensen zo makkelijk zwanger, ongeacht voorbehoedsmiddel of niet. Want als het niet zo makkelijk gaat als ik bedenk, waarom kunnen dan zoveel mensen zwanger zijn.
Cleo, ik heb 2,5 jaar elke maand met temperatuursgrafieken, Clearblue vruchtbaarheidstesten en de agenda bij de hand gesekst in de meest directe standjes en erna nog blijven liggen met je benen omhoog voordat die eigenwijze Enya eens zin had om verwekt te worden. Zowel man als ik zijn in orde (getest omdat de eerste ook geen zin had om te ontstaan toen).
De tip om op zwangerschapsfora te lezen is echt een goede, dan zie je hoeveel vrouwen er elke maand opnieuw enorm veel moeite voor doen. Dat afgezet tegen de enkeling die de eerste maand (na penetratie) al gelijk zwanger is zal het wel weer in balans trekken.
Dat je er niet veel van hoort? Dat klopt, da's nou ook niet direct waar je over spreekt, hangt toch een gevoel van mislukking en frustratie rond.