Zelf ben ik mijn nichtje verloren aan borstkanker. 33 jaar was ze en ze had 2 kindjes. Toen ze de diagnose kreeg en daarbij te horen kreeg dat het niet meer te genezen was en dat de levensverwachting heel kort was heeft ze mooie brieven voor haar kindjes geschreven.
Ze heeft voor elk kindje een mooie kartonnen doos gekocht. Er zaten brieven in met op de envelop geschreven waarvoor de brief was. Zo zaten er brieven in als: voor je verjaardag, als je mama erg mist, als je trouwt, als je in verwachting bent, enz. enz. In het totaal heeft ze wel een brief of 12 geschreven. Haar bedoeling was dat haar kinderen de brieven steeds erbij kunnen pakken als ze eens verdrietig zijn, mama missen, als ze jarig zijn en mama er niet is. Dat ze zich hier een beetje aan kunnen optrekken. Elk jaar pakken ze op hun verjaardag bijv. de brief ''voor je verjaardag'' er bij. Ondanks dat het natuurlijk steeds dezelfde brief is zijn ze er erg blij mee.
Wie weet heb je hier iets aan. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
En let ook een beetje op jezelf hoor! Het is niet egoistisch om er zelf eens even tussenuit te gaan. Ook voor jou valt dit erg zwaar. Kijk gewoon uit dat je jezelf niet voorbij loopt!
en met mijn schoonvader gaat het momenteel ook niet zo best. Die wacht nu op de uitslag van zijn bloedonderzoek omdat ze denken dat hij ontstekings reuma heeft....

. Maar kan ze niet in aanmerking komen voor een longtransplantatie?