Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Orchid schreef:Ik heb astma en heb een snel geirriteerde huid. Soms een beetje eczeemachtig, droge jeukende plekken enzo. En altijd rode vlekken en bultjes na douchen enzo.
siskeh schreef:Wel bizar dat jullie ook allemaal rare "kwaaltjes" hebben, ik herken het misselijke e.d. ook heel erg, maar persoonlijk denk ik dat, dat "overbelasting" is.
Wat bij de gewrichtsklachten ook nog wel eens zou mee kunnen spelen
locorette schreef:Ja ik ben dan voor die hyperventilatie ook naar de dokter geweest en die stuurde mij door naar de fysio. Heb daar een paar maanden gelopen maar ben er nog steeds niet vanaf.
trekpaardluf schreef:hoi
mag ik ook mee pratenik heb Pdd-nos /ADHD. ik slik hiervoor concerta. ergens was er een vraag of ik het zou vertellen of niet. Ligt er aan. mn beste vriendinnen weten het, omdat ik af en toe heel raar kan reageren.. of anders. maar voor de meeste houd ik het stil. Waarom? omdat ik in al die jaren dat ik weet dat ik het heb te vaak een stikker heb gekregen, en dus anders ben.
op mijn oude stage heb ik het direct gezegt. maar dit kwam ook omdat ik op een pensionstal x zorgboerderij stage liep en waar allemaal mensen waren met adhd pdd nos enzo. op mijn nieuwe stage weten ze het niet. gewoon omdat ik me hier (nog) niet thuisvoel en ik hier heel bang ben om een stikker te krijgen en dat ze anders gaan done omdat ik dat heb. ik heb school gevraagt om het ze te vertellen, maar ik kan/durf het zelf niet..
Want, Ik wil zoo graag net zo zijn als anderen. ik ben daar ook heel gevoelig voor. ik kan soms huilbuien hebben omdat ik niet in eht zelfde tempo mn huiswerk kan maken als mn klasgenoten. Dat ik voor 1 opdracht 2 week nodig heb terwijl de rest maar 1 week nodig heeft. ik kan daar zo boos en verdrietig om worden...
MarChak schreef:@Nagyl: ik ben er zelf eerder voor om de omgeving zo in te richten zodat je kind minder stress heeft en zich daarna meer uit zichzelf kan ontwikkelen. Met medicijnen pas je een filter toe, maar dat maskeert het onderliggende probleem, waardoor je straks jaren verder bent voor er betere omstandigheden voor je kind om te groeien zijn. Onze dochter heeft 7 jaar adhd medicatie geslikt, terwijl ze nu autistisch blijkt te zijn. 7 verloren jaren...