Heino schreef:Terwijl een V-hals ze juist kleiner doet lijken
Hm vreemd. Maar ik vind mijn borsten dan niet mooi lijken en dan lijkt het dieper vind ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sence schreef:Heino schreef:Terwijl een V-hals ze juist kleiner doet lijken
Hm vreemd. Maar ik vind mijn borsten dan niet mooi lijken en dan lijkt het dieper vind ik.

roxiie schreef:Het is ook maar net wat beter bij je gezicht staat.
Iemand met een "schep gepunte kin/gezicht" staat een v hals beter ( en maakt de boezem dus ook kleiner.) en iemand met een rond gezicht/kin staat een ronde hals weer beter en doet daar de boezem dus kleiner bij lijken. Dat is mij tenminste ooit bij zo'n stijl-advies verteld

Maar goed, het gaat mij er ook niet om dat ik een dikke D over hou, maar laat het geen B/ kleine C zijn.. Dan voel ik me helemaal kaal... 
Dan komt het meer neer op een 70 E dan, qua formaat borsten dan...

) 
Fairytail schreef:Type gezicht nek en borsten enz alles is bepalend welk type hals je goed staat. Er zijn ook weer zoveel verschillende type v-hals. De ene V-hals staat mij goed de ander niet.
Ik moet weer een nieuwe sport-bh jullie nog tips voor betaalbare goede sport-bh's?

Ik vind het lastig uit te leggen, maar als ik van een G naar een B of kleine C zou gaan, dan heb ik voor m'n idee niks over. Ik heb namelijk uiteraard ook op internet gekeken en dat vind ik gewoon echt te klein.. Sommigen zullen dan zeggen "waarom laat je ze dan verkleinen als je toch een D cup wilt" maar dat wil ik gewoon graag

Ze zijn opzich wel dik, maar het valt niet extreem op ofzo... Ja met bepaalde kleren valt het wel meer op..

Pas na een maand of 6 kun je een beetje gaan zien of het iets geworden is
Maar ach Dat is hetzelfde bij ons in de Lindessa, is bij ons een duurdere winkel, ik daarheen voor een bikini, nou die hadden ze dus echt niet in mijn maat hoor
Ze keek me aan of ik van een andere planeet kwam.. en bh's in mijn maat hadden ze ook niet?
)
Ik ben blont, sorry 

Je zit ook helemaal ingezwachteld dat dus je ziet verder ook niks 
Eruit halen doet trouwens ook geen pijn, wat wel eens beweerd wordt!