Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:49

Heino schreef:
Terwijl een V-hals ze juist kleiner doet lijken :)

Hm vreemd. Maar ik vind mijn borsten dan niet mooi lijken en dan lijkt het dieper vind ik.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:08

Sence schreef:
Heino schreef:
Terwijl een V-hals ze juist kleiner doet lijken :)

Hm vreemd. Maar ik vind mijn borsten dan niet mooi lijken en dan lijkt het dieper vind ik.

Het is ook maar net wat beter bij je gezicht staat.
Iemand met een "schep gepunte kin/gezicht" staat een v hals beter ( en maakt de boezem dus ook kleiner.) en iemand met een rond gezicht/kin staat een ronde hals weer beter en doet daar de boezem dus kleiner bij lijken. Dat is mij tenminste ooit bij zo'n stijl-advies verteld :)

Sence

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:11

Oh, dat is handig om te weten !!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:15

roxiie schreef:
Het is ook maar net wat beter bij je gezicht staat.
Iemand met een "schep gepunte kin/gezicht" staat een v hals beter ( en maakt de boezem dus ook kleiner.) en iemand met een rond gezicht/kin staat een ronde hals weer beter en doet daar de boezem dus kleiner bij lijken. Dat is mij tenminste ooit bij zo'n stijl-advies verteld :)

Dat is inderdaad zo. Een v hals staat mij (vaak) niet omdat ik een vrij rond gezicht heb.
Zolang de hals goed zit kan het je borsten kleiner laten lijken, maar voor elk lichaam is een 'goede hals' weer anders.
Als de hals heel hoog zit maakt het je borsten juist weer groter, althans, dat heb ik. :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:53

Type gezicht nek en borsten enz alles is bepalend welk type hals je goed staat. Er zijn ook weer zoveel verschillende type v-hals. De ene V-hals staat mij goed de ander niet.

Ik moet weer een nieuwe sport-bh jullie nog tips voor betaalbare goede sport-bh's?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:55

Ik zweer bij shockabsorber!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:59

Fairytail, sorry geen goede ervaringen met een bepaald merk ofzo..

Een van m'n angsten werd een beetje half waar :=
Ik ben van HA veranderd en mijn dossier moest dus ook mee, en die heb ik dus ook in kunnen kijken.. Staan enorm veel fouten in, maar 1 van de dingen waar ik bang voor ben, stond daar dus ook in.

Ik heb namelijk met het gesprek met die chirurg heel duidelijk gezegd dat ik een D cup wil.. Na mijn bvk.. en dat mijn angst dus is dat ik wakker word met een B cup (dat vind ik persoonlijk voor mezelf gewoon te klein en de overgang veelte groot)..
Stond er dus in de brief van het ziekenhuis naar mijn HA dat ik graag een B cup wil! Dus daar gaan we nog achteraan bellen..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:10

oh mijn hemel dat is niet zo mooi idd!
Is het anders ook niet handig om voor de chirurg een 70D bh mee te nemen bv? want anders maakt hij er bv 75D van en dat is toch alweer een cupmaat meer en vergroot de kans op last weer.... En dan heeft hij echt een goed voorbeeld zegmaar?

En dan niet een van de hunkemoller meenemen want die zijn weer überklein haha

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:21

Maar ik heb 70 als omvang, dan kan ie er geen 75 van maken :P

We bellen er iig nog achteraan en ik had een intake bij de verpleegkundige en die heb ik mijn angst ook verteld.
Dus het word nog 100 keer gezegd voor ik daadwerkelijk onder narcose ga... M'n moeder wou al met zwarte stift op m'n borsten gaan schrijven "cup D!" maar dat leek mij weer niet zo slim :P Maar goed, het gaat mij er ook niet om dat ik een dikke D over hou, maar laat het geen B/ kleine C zijn.. Dan voel ik me helemaal kaal...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:22

nee dat kan idd niet maar ik bedoel cup qua 'inhoud' 75D ervan maken ipv 70D... snappie? beetje lastig allemaal haha!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:27

Ow zo ik snap hem :P Dan komt het meer neer op een 70 E dan, qua formaat borsten dan...
En tja, klinkt stom, maar ik heb liever dat het groter uitvalt dan veeeel kleiner :=

Ik ben dus heel erg bang om wakker te worden uit de narcose, want daar heb ik geen goede ervaringen mee, eigenlijk alleen maar drama's.. en dan ook nog dat ik "kaal" wakker word... Ik snap dat het sowieso wennen is, maar van G naar B is wel een te grote overgang voor mij :o

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:30

ja precies dat bedoelde ik!
Ja voor 70B zou ik ook noooooooit gaan! dat is net niks, zeker als je zoveel gewend bent!
Persoonlijk vond ik de tijd dat ik 70D had echt perfect! dat was supermooi (en jij bent nog een stuk slanker dan ik dus lijkt het nog groter).
Daarom dacht ik, neem een bh mee van 70D, dan kan de chirurg ongeveer inschatten hoeveel er over moet blijven zegmaar (dan word het iig niet minder!)
Of ken je toevallig iemand goed met die maat? dat is ook een handig voorbeeld :P

snap dat je het niet veel kleiner wil, dat is ook niet zo mooi. maar het moet ook niet veel groter worden... want voor je het weet hou je er toch last van (altijd minder dan nu maar je doel is geen of iig zo weinig mogelijk last! :D )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:52

Fairytail schreef:
Type gezicht nek en borsten enz alles is bepalend welk type hals je goed staat. Er zijn ook weer zoveel verschillende type v-hals. De ene V-hals staat mij goed de ander niet.

Ik moet weer een nieuwe sport-bh jullie nog tips voor betaalbare goede sport-bh's?

Wat voor maat? :)

Kaatje, oei begrijp je angst! :=

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:17

Ilsemarie, dat is het ook. Maar goed, als het 3 cupmaten scheelt denk ik dat ik al van mijn klachten af heb. Ik heb perioden dat ik heel veel last heb, maar ook perioden dat ik er veel minder last van heb.. En zo'n periode heb ik nu ook, en dan heb ik gelijk zoiets van "ach laat maar, heb toch geen last meer"... Maar ik weet ook dat die pijn dan toch wel weer komt..

Corelli, gelukkig :o Ik vind het lastig uit te leggen, maar als ik van een G naar een B of kleine C zou gaan, dan heb ik voor m'n idee niks over. Ik heb namelijk uiteraard ook op internet gekeken en dat vind ik gewoon echt te klein.. Sommigen zullen dan zeggen "waarom laat je ze dan verkleinen als je toch een D cup wilt" maar dat wil ik gewoon graag :=

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:08

groot gelijk hoor! en 70D is echt niet huge... dat is echt een supermooie maat! (net 75C wat ook een erg mooie maat is!)

maarja er zijn mensen die dat niet snappen maar ik snap mensen die het naar F/G of groter laten vergroten ook niet...lijkt meestal ook niet echt natuurlijk meer dan. (voor zover siliconen borsten natuurlijk kunnen lijken)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:28

Ach naja veel mensen snappen het gewoon niet en kijken me raar aan... :=
Maar goed, dit is mijn keuze, vind het al moeilijk genoeg dat ik weer in me moet laten snijden, en dit keer kies ik er nog wel zelf voor :=

Ik zie er wel enorm tegen aan.. :o

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:24

Maar het is toch ook voor iedereen persoonlijk wat mooi gevonden wordt..
Veel mensen denken bij een D-cup of groter ( en niet rekening houdend met de omvang) gelijk aan tieten a la Pamela Anderson

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:28

Roxiee, dat is ook zo, als ik tegen mensen zeg dat ik cup G heb, kijken ze me raar aan := Ze zijn opzich wel dik, maar het valt niet extreem op ofzo... Ja met bepaalde kleren valt het wel meer op..

Maar goed, ik doe het voor mezelf, en ik wil graag een D cup, wat anderen er ook van vinden :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:29

ja idd! dat viel mij ook op! heel vervelend!
Laatst in de livera ook... daar hebben ze de nieuwe wow-bra... enorm plakkaat aan de deur, denk toch eens even kijken.. die gaat tot 70C en in cup D/E is hij er alleen in 85/90. Vond die vrouw het gek dat ik ernaar keek... ik denk ja euhhh met 90E heb je ook niet al te weinig lijkt me :+

Ik was zaterdag op een feest en had een beetje diep uitgesneden shirtje aan, met 'n mooie boobies-spleet dus... zo mooi die blikken haha! was toch wel even goed voor m'n ego :P
Een keertje sexy mag ook wel! :P

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:34

Hou er wel rekening mee dat ze na je operatie nog kleiner zijn.Dan zijn ze kanon-hard van de zwellingen e.d., het is dan net of je niks meer overhebt :') Pas na een maand of 6 kun je een beetje gaan zien of het iets geworden is :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:41

Ilsemarie, haha ja een ego-boost, naja ik heb toch liever dat ze me in m'n ogen aankijken dan alleen daar naar :P Maar ach Dat is hetzelfde bij ons in de Lindessa, is bij ons een duurdere winkel, ik daarheen voor een bikini, nou die hadden ze dus echt niet in mijn maat hoor :+ Ze keek me aan of ik van een andere planeet kwam.. en bh's in mijn maat hadden ze ook niet?

Petulan, ik weet dat je pas na een half jaar de definitieve maat e.d. weet, maar dan zijn ze eerst heel dik, gezwollen en klein? En dan pas later wat groter? Of hoe moet ik dat zien? :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:53

Nee juist niet dik! Klein en hard, zeg maar beurs als een blauwe plek. Ze worden later pas zachter, en dan gaan ze ook weer wat meer hangen (maar dan niet als eerst, gelukkig :') )

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:56

Ow ik snap hem :P Ik ben blont, sorry O:)

Maar ja ach het is sowieso een overgang natuurlijk, dan word je wakker, kaal :=

Maar ik zie vooral tegen het wakker worden op, dat was echt drama bij mij, en de 1e keer dat ik geopereerd ben heb ik onwijs veel pijn gehad, en overgeven van de pijn, en daar ben ik nu ook wel bang voor..
Het is zelfs zo erg dat ik er nu al "nachtmerries" over heb...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 19:59

Nee, je denkt niet 'kaal'! Echt niet! Ik dacht als eerste: GEEN NEKPIJN WHAAAAHHH :):) Je zit ook helemaal ingezwachteld dat dus je ziet verder ook niks :)

De eerste keer dat ik 'ze' zag schrok ik wel. Niet als tegenslag, maar je weet niet goed wat je moet verwachten. Inderdaad een stuk kleiner, overal hechtingen met pleisters en die rot-drains.. Maar dat mag er ook zo weer uit hoor :) Eruit halen doet trouwens ook geen pijn, wat wel eens beweerd wordt!

saweet_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:03

Heey Ik heb zelf veel bh's van SAPPH meestal erg leuke bh's en ze blijven heel mooi qua vorm!
Ik ben zelf nogal klein met wat grotere borsten (70/75 D) en heb vaak last van me nek hierdoor maar deze bh's geven echt veel steun en zijn niet heel kostbaar.