Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:Shannonnekke schreef:Maar die stofjes beschadigen niet je oog? Als het achter je (harde) lens komt?
Als het niet teveel gebeurt niet, geneest dat wel, net als een schrammetje op je huid. In het begin stoffige omgevingen ontwijken![]()
Maar op stal was voor mij dus funestDeadxStar schreef:Vaak hoor je 9 van de 10 keer juist de slechte verhalen, dat blijft ook langer hangen, wat ik ook goed snap hoor.
Nee hoor, ik heb meer positieve verhalen gehoord, maar wat wel klopt... die andere blijven hangen

IKbenEllen schreef:Zonder lenzen, dan moet ik met een blindegeleidepown op stap
Kaatje64 schreef:IKbenEllen schreef:Zonder lenzen, dan moet ik met een blindegeleidepown op stap
Afgelopen woensdag heb ik een torische Artiflex lens in mijn rechteroog laten plaatsen (sterkte -12 en Cilinder -2,5) en ik moet zeggen dat het heel erg goed gaat. Ik heb volgens mij nog nooit van mijn leven zo helder gezien in de verte. Als het goed is wordt volgende week of die week daarop mijn andere oog gedaan. Ik kan niet wachten

IKbenEllen schreef:Kaatje64 schreef:Ik ben er op dit moment heel erg blij mee en kijk al uit naar 29 september of 6 oktober om mijn andere oog te laten implanteren.
Kan me goed voorstellen, veel succes met de operatie (is het wel een operatie te noemen?)
Kelly_ann schreef:Toen ik mijn harde lenzen net had heb ik heel snel afgeleerd om te gaan wrijven, na een paar keer met iedereen de grond afzoeken naar mijn lens ben je dat gauw beu
Ik weet nu precies hoe en waar ik aan mijn oog kan zitten als het kriebelt...
Het is me trouwens ook opgevallen dat ik automatisch mijn hoofd afwend of ogen tot spleetjes knijp als er een stofwolk nadert
Kaatje, is er kans op afstoten oid bij die impantaten? Ik heb ook een cilinder dus weet niet eens zeker of ik ooit wel gelaserd kan worden. Zoiets is dan een goed alternatief mischien?