Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
afram schreef:pfffffffff schrik ook erg van je verhaal, zat vorige week ook bij de oogarts.... gebruik ook al jaren zachte lenzen en ben ook niet echt "zuinig" erop. Ben overgestapt naar dag lenzen 's morgens erin 's avonds eruit. Dacht ook slim te zijn en geld uit te sparen. Had de daglens maar een uur of 3 ingehad en bewaarde ze voor de volgende dag, ging prima! Maar eruit halen was een drama! Ik zat 's avonds om 23.00 in het ziekenhuis om een gedeelte van de lens te verwijderen!! Hij was dus in stukken gescheurd en ik kreeg het zelf er niet meer uit. Wat deed dat pijn zeg!! Nou toen heb ik ook mijn lesje wel geleerd. Heb harde lenzen liggen maar na jaren zachte lenzen te hebben gebruikt kan ik hier echt niet meer aan wennen.
Misschien toch maar weer eens de stoute schoenen aan trekken en het weer eens te proberen!
kimmetje101 schreef:Niet omdat ik ze niet goed schoon maakte maar omdat je ze gewoon nooit helemaal schoon krijgt.
Ik zie zelf niks aan mijn ogen, en ze doen nu ook niet echt meer pijn als ik lenzen draag.
).

Mede omdat ik misschien nog wel erger ben dan jij was met je lenzen. Ik laat ze de gehele maand gewoon in (echt niet uitdoen, alleen ff vloeistof in mijn ogen druppelen als mijn ogen droog worden).. 

Mede omdat ik misschien nog wel erger ben dan jij was met je lenzen. Ik laat ze de gehele maand gewoon in (echt niet uitdoen, alleen ff vloeistof in mijn ogen druppelen als mijn ogen droog worden).. 

maar krijg je dan geen hele droge ogen en geirriteerd?