maar zo vergeetachtig als het maar kan, dat zou dus betekenen dat we binnen
de kortste keren zwanger zouden zijn
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roelke_ schreef:Dit is ook de reden waarom ik er mee ben gestopt.Kreeg ook zulke klachten, 2 keer enorme dip gehad van duizelig, angstig, depressief. Ben nu nog op zoek naar wat anders maar dit nooit weer.
Compleet met hyperventilatie en noem het allemaal maar op! Nu echt nérgens last meer van....
. Terug aan de pil is nogal eens gedaan, ik ben benieuwd wat het mijn mijn gewicht gaat doen. Gelukkig zijn er ook nog andere vormen van anticonceptie mocht het nodig zijn
. 
sunshine schreef:Ik "moet" nu een maand stoppen met de pil, na een maand mag ik terug komen bij de huisarts en dan gaan we verder kijken.
Ik wil graag de nuvaring gaan proberen.
Ben sinds gisteren dus ook gestopt met de pil, kan dus verder natuurlijk ook nog niet zeggen of ik mezelf beter ga voelen.
ben benieuwd of je verschilt merkt 
daffene schreef:Mocht dit zo zijn, wat raden jullie dan aan? Ik ga niet aan periodieke onthouding doen en ook niet aan condooms
Overigens heb ik trouwens geen last van menstruatiepijn/hoofdpijn/puistjes e.d. Merk ook eigenlijk niet dat ik ongesteld ben, dus wat dat betreft is dat voor mij een groot voordeel van de pil.
Gaat nu eindelijk wat beter maar wat een drama.
Heeft voor mij echt wonderen gedaan... De gewone pil moest mijn lichaam ook niet.
Niet dat ik iemand wil pushen om de pil te nemen he, maar gewoon voor mensen die zo iets hebben van "ik voel me bij deze niet lekker maar ik wil ook niet stoppen" kan het misschien een "middenweg" zijn.