Ik had net van iemand een monstertje met gezichtscreme gekregen, en dat voelt echt goed, lekker zacht enzo..

Ben benieuwd na jullie ervaringen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien als nu...
en wat gebruik ik?
niks.
![]()
nuja,soms....ik heb geloof ik álle merken geprobeerd,van goedkoop tot duur...
heb nu de nature lijn van kruitvat op de badkamer staan en de amandel van weleda.
en die gebruik ik soms.
juist als ik elke dag netjes ging reinigen,en smeren zag mn huid er rood en geirriteerd uit.
nu is ze superzacht,glanzend en egaal.
. xmarliez schreef:Parrafine legt een laagje over je huid een waardoor er niks in en uit de huid kan, dat is nóóit goed. Bij de een uit zich dat als onzuiverheden en bij de ander een hele mooie gave huid, dat kan. Maar het is nooit goed dat de huid wordt afgesloten.
Focussed, niet alleen als je make-up gebruikt maar ook als je make-up loos de dag door gaat. Alle vuiltjes van buitenaf komen op je huid dus reinigen, 's morgens en 's avonds is het belangrijkste wat er is. Water en een washandje reinigen namelijk de huid (helaas) niet.
Er is inderdaad geen een product wat voor iedereen werkt maar ik vind ik wel dat mensen beter mogen kijken naar wat er in hun producten zit. De ene huid reageert heel erg op foute middelen en de ander totaal niet, maar dat wil niet zeggen dat het product daadwerkelijk goed is voor de huid. Zo kopen genoeg mensen crèmes voor de droge huid, terwijl er duidelijk vette zones zitten op die huiden en de crème dus niet goed is voor die huid. Mensen hebben dat niet door omdat ze niks aan de huid merken maar van binnen gebeurd er veel. De huid wordt niet goed gehydrateerd en dat soort dingen, dingen die je niet altijd aan de buitenkant hoeft te merken.
Ik snap dat in mijn post niet prettig over kwam maar dat is mijn mening. Als je meer als 500 huiden onder je hebt gezien en genoeg research gedaan hebt naar al die producten die mensen op hun hoofd smeren en ziet wat het resultaat van buitenaf en binnenuit is dan ga je wel twijfelen aan al die producten vanuit de supermarkt en drogisterijen en zelfs natuurwinkels.
.
en dat gaat al jaren prima
.
, dus dat is ruim 100 € voor een dag- en nachtcreme
.
.
http://www.praktijk-vdmeer.nl/algemeen/ ... verslaving 

?
.