Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:01

Kirrr schreef:
Eindelijk zulk topic.
Was er zelf al een tijd over aan het twijfelen om dit te openen.
Mijn probleem ligt anders maar is toch vergelijkbaar met het van de TS.
Ik heb al een keer of 50 (is maar om er een getal op te plakken) seks gehad en ik heb eigenlijk ook nooit pijn van het inbrengen van een tampon. Maar toch heb ik meestal pijn tijdens de seks, vingeren met meer dan 2 (soms zelfs met 2) is gewoon onaangenaam. In de meeste standjes doet penetreren ook ongelofelijk veel pijn. In andere standjes voel ik dan weer bijna niets; maar genieten van seks (penetreren) doe ik eigenlijk niet. Het is daar beneden gewoon niet groot genoeg heb ik het idee.... ;(.

Ts, het feit dat je maagd bent, siert je alleen maar!

En dat is volgens mij niet eens abnormaal! AUWCH :oo

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:08

Ik heb dit zelf ook, krijg er amper iets in. De 1e 3x met sexueel contact deed dit me door de spanning dus pijn en heb ik stop gezegd. Daarna vertrouwde ik hem dusdanig dat ik het gewoon heb laten proberen. de 1e keer naar binnen gaan deed mij pijn, maar daarna niet meer. Ook nu nog heb ik bij het binnen gaan regelmatig dat ik toch teveel span en dat het me even wat pijn doet, maar niet erg, meer gevoelig. Het optrekken van je benen en daarmee kantelen van je bekken kan heel erg helpen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 00:11

Sabin_e schreef:
Hahaha! :D _O-

Ik wil ook wel een keer naar Christine le Duc, maar durf eerlijk gezegd ook niet alleen :o

Dat heb ik dus ook O:)
Ik stem ook voor een meeting!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 01:13

IndianLady schreef:
Ik heb geen idee waarom ik nog nooit een dildo gebruikt heb (of eraan gedacht heb) En nee ik vinger mezelf ook niet :n

Ik vind het wel vervelend voor je en begrijp niet hoe je je voelt... Alhoewel ik er jaren geleden ook geen tampon in durfde te proppen...
Daarbij moet ik wel even kwijt dat veel mannen juist opgewonden raken van een maagd, dan had jij net de verkeerde getroffen ;) En niet alleen het opgewonden alleen, maar dan weten ze ook dat ze niet met een "slet" (sorry voor alle sletten onder ons) te maken hebben.

Ik hoop niet dat ik te ver ga :o ...
Maar koop een viberator (eentje die goed trilt :P ), denk aan/ of kijk iets spannends, zet dat ding op je ****
Dan raak je beneden soort van glibberig en dan stop je een kleine tampon erin... :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 04:31

Een Boktmeeting bij Christine?
Ik weet het niet hoor. :=

Wel allemaal bedankt voor de tips.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 05:50

hallo dames, ik heb t ook altrijd eng gevonden hoor totdat t moment daat is en je een hele lieve jongen hebt die alles op t gemakkie doet zonder stress dat hielp mij ook heel erg je moet niet bang zijn want dan juis verkramp je. Ook zou ik zelf beginnen met het ontdekken van jezelf, zo ben je een stuk zekerder over je eigen lichaam (en t is nog leuk ook).
Wat betreft de vibo kun je wat al gezegd is beter een kleintje nemen en als je via internet besteld kijk goed naar de maten :o (is hier al eens fout gegaan haha)

nu een paar jaar later kan er nog steeds niet na ruim voorspel en een hoop glijmiddel huppa erin ik ben echt heen "klein"wat daar beneden betreft, zorg dat als t moment daar is er genoeg voorspel is geweest en dat er glijmiddel bij de hand is zonder vind ik persoonlijk erg pijnlijk. Ik moet altijd öpgerekt"worden (beetje rare uitdrukking). Maar voorspel is erg fijn hoor dus dat vind ik niet erg :D

mn vriend is er maar wat blij mee dat ik "klein" ben daar :o

enne dames die nog maagd zijn wees zuinig op je lichaam er is niks vreemds aan hoor bewijst wel wat voor dames jullie zijn RESPECT!!!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 06:39

@kirr, ik zou even langs de HA gaan, mijn nichtje had iets vergelijkbaars en bij haar hebben ze operatief eea gedaan (was te jong om alles te weten toen) maar dat heeft goed geholpen. Is echt zonde als je er zo'n last van hebt!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 07:29

Myukii schreef:
poes schreef:

Ontsluiting op je baarmoederhals, daar hoeft je vent gelukkig NOOIT doorheen hoor?

Hihi. :D

Net onder de douche moest ik nog aan dit topic denken (nee, nee, niks vulgairs.). Zag me een scene voor me, waarin IndianLady voor het eerst met een man naar bed gaat en héél vrolijk en opgelucht uitroept: "Oooh, hij is gelukkig helemáál niet groot!" Arme man ook een minderwaardigheidscomplex voor de rest van zijn leven.. :') Penislengte bij mannen is zoiets als maatje 36 bij vrouwen. :+

En bedankt >;)

:')

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 07:42

Als ik en mijn vriend een weekje geen seks hebben gehad dan duurt het bij mij ook wel even voor dat je er iets in krijgt maar eens goed bezig krijgt die er soms best wel makkelijk 3 tot 4 vingers in. Dus hoe meer opgewonden je geraakt hoe rekbaarder alles wordt en dan gaat het stukken makkelijker.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:08

Het is niet om je te schamen hoor TS.
Mijn broer is 28 en heeft ook nog nooit een vriendin gehad, en is dus ook nog steeds maagd. (hij is zowiezo niet het type om naar een prutsmuts te gaan o.i.d. :Y) )

Jou tijd komt nog wel! En als het er aan komt, gewoon aangeven dat het de eerste keer is, dan zal hij wel voorzichtig zijn :).

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:23

sprozee schreef:
enne dames die nog maagd zijn wees zuinig op je lichaam er is niks vreemds aan hoor wel wat voor dames jullie zijn RESPECT!!!

Nou heb ik deze opmerking al een paar keer gezien he, en wat voor dames zijn de dames dan die wel (al jaren) genieten van seks? :?

ik heb veel respect hoor voor de TS, snap haar probleem ,zou haar er ook absoluut niet voor uitlachen
en vind het juist vreselijk jammer voor haar
want seks is iets fijns.....iets lekkers......dat is een extraatje van het leven
ik zou niet meer zonder willen :n

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:25

Ik lees dat veel mensen niet naar de Christine durven, maar ik ging echt al op jonge leeftijd er heen (samen met vriendinne), maffe cadeautjes kopen voor vrienden/vriendinnen (penis pasta, grappige boekjes over sex, eetbaar ondergoed) en later ging ik ook voor mezelf shoppen!

Ik vind het zelf heel vervelend om via internet te bestellen, ik wil namelijk zelf zien hoe groot de vibo is, hoe het materiaal voelt en hoe hard ie trilt en de verschillende standen uittesten en bij de shop kunnen ze je ook nog eens goed adviseren! Die mensen doen niet anders! K heb er ooit ook nog eens briljante tips gehad over pijpen, haha.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:30

Ik heb een kind gehad, en heb nog steeds moeite om die dingen in te brengen :+
Kwestie van de juiste houding aannemen, ontspannen en inbrengen, maar dat is soms nog wel eens lastig.

Als je gespannen bent lukt het helemaal niet. Persoonlijk vond ik intiem zijn met vriendlief niet te vergelijken met tampons. Zoveel pijn deed het niet en tampons inbrengen voelen echt anders naar mijn mening.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:30

Vind ik ook Equidea, tijden een tampon inbrengen hoef ik vaak niet eens te denken;''ontspannen''.
Gaat eigenlijk vanzelf.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:39

ik beken heel eerlijk dat ik niet alles heb doorgelezen, maar zo te zien is het goed gezellig geworden ondertussen :+

Het meeste is al gezegt, heb nog 1 vraag (misschien dat ti al gestelt is) als je er niet op wilt antwoorden moet je me maar negeren ;)

Maar heb je een traumatische ervaring meegemaakt? Het kan namelijk zijn dat je lichaam als zelfbescherming onbewust alle spieren daar onder aanspant om maar te voorkomen dat er iets naar binnen kan.. De tips die gegeven zijn, zijn heel goed! Mijn aanvulling erop is: ga bij jezelf te raden of er een aanwijsbare oorzaak is.. Als je die hebt, kan je beter de symptomen behandelen al kan het een hell worden om je oude traumas boven te halen en ze als nog te verwerken :+

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:41

IndianLady schreef:
_O-

Vraag me alleen af of de Christine hier in Ede ook zo druk bezocht word.

Zal je verbazen meid... Ede is schijnheilig hoor haha,
Juist hier is hij druk bezocht :))

Vind het echt rot voor je, dat je er zo mee zit. Je bent zon topmeid! Je moet je nergens druk om maken, Gelukkig krijg je genoeg tips. Ik kan wel mijn tips gaan vertellen, maar die komen eigenlijk allemaal overeen. Ik had vroeger zelf ook problemen met Tampons, met mini al. Nu glijdt de Plus er zo in :+... Het 'rekt' vanzelf wat uit, al moet je dat wel met beleid doen.

En ik ga graag keer met je mee hoor, naar Christine als je dat wilt :D.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:42

joyce2 schreef:
Ik lees dat veel mensen niet naar de Christine durven, maar ik ging echt al op jonge leeftijd er heen (samen met vriendinne), maffe cadeautjes kopen voor vrienden/vriendinnen (penis pasta, grappige boekjes over sex, eetbaar ondergoed) en later ging ik ook voor mezelf shoppen!

Ik vind het zelf heel vervelend om via internet te bestellen, ik wil namelijk zelf zien hoe groot de vibo is, hoe het materiaal voelt en hoe hard ie trilt en de verschillende standen uittesten en bij de shop kunnen ze je ook nog eens goed adviseren! Die mensen doen niet anders! K heb er ooit ook nog eens briljante tips gehad over pijpen, haha.

daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:44

er moet echt een apart stukje op bokt komen, liefde, sex en relaties ofzo!! hahaha waar je alleen toegang hebt boven de 18 jaar :X

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 09:47

Romyv schreef:
Maar heb je een traumatische ervaring meegemaakt? Het kan namelijk zijn dat je lichaam als zelfbescherming onbewust alle spieren daar onder aanspant om maar te voorkomen dat er iets naar binnen kan.. De tips die gegeven zijn, zijn heel goed! Mijn aanvulling erop is: ga bij jezelf te raden of er een aanwijsbare oorzaak is.. Als je die hebt, kan je beter de symptomen behandelen al kan het een hell worden om je oude traumas boven te halen en ze als nog te verwerken :+

Nee, geen trauma's :n
Gewoon onervaren :+

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:53

Had het zelf ook. gelukkig wist hij dat ik maagd was en deed hij voorzichtig. alhoewel hij voorzichtig was deed t toch wel zeer. omdat het allemaal stroef was.en smal enzo ...
denk dat de eerste keer zoiezo condooms met glijmiddel aan te raden zijn omdat het dan makkelijker gaat. Daarnaast gewoon ontspannen en genieten.Het is als je iemand vertrouwt een mooi iets ... wat ik en diegene ook vaak doen is lekker borrelen van te voren. zo ben je al iets ontspannen en is t zoiezo al heel gezellig.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:54

Romyv schreef:
er moet echt een apart stukje op bokt komen, liefde, sex en relaties ofzo!! hahaha waar je alleen toegang hebt boven de 18 jaar :X

Aahh waarom boven 18 :+ Boven 16 vind ik oud zat :Y) het komt vanzelf wel goed TS, als je een lieve vriend hebt hoor je je daar niet eens zorgen over te maken en gaat het echt wel een keer goed ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:54

Romyv schreef:

inderdaad..

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:55

ik vind zelf 16 echt nog te jong voor sex.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:57

nee vind ik niet, er zijn genoeg meisjes die zelf voor hun 16e al sex hebben gehad.
de leeftijd gaat steeds jonger liggen.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:58

omdat t stoer is jah , niet omdat ze het zelf willen.