Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nymphadora schreef:En nog steeds haaruitval
Inmiddels vorige week wel weer bij de dokter geweest, die vond niet dat het een allergie kon zijn voor shampoo omdat jeuk en haaruitval nog 100duizend andere oorzaken kunnen hebben en vond het voor nu nog niet nodig om een doorverwijzing te geven voor een dermatoloog.
Van de dokter nog wel speciale shampoo gekregen voor de jeuk, maar deze shampoo is voor berg, psoriasis en heftige roos, 1 malig gebruikt, toen kon ik helemaal de plukken eruit trekken.
Dus dat doe ik niet meer.
Wederom bloed laten prikken om te kijken hoe de waardes inmiddels zijn, deze zijn ten opzichte van vorige keer onveranderd.
Dus maandag maar wéér naar de dokter bellen en dan dit keer echt een doorverwijzing eisen, haar taak als huisarts zit er bij deze op, we zijn nu bijna 3 maanden verder en heel veel haar armer en er is nog steeds geen oplossing. Ik ben het echt spuugzat nu.
Natuurgeneeskunde denk ik idd ook wel over, maar wel om dit naast de reguliere geneeskunde te doen, dit ivm dat de tijd wel een beetje begint te dringen qua hoeveelheid haren die ik nog over heb, en als de natuurgeneeskunde niet werk, dat ik dan weer zo een aantal weken verder ben.