Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jillie1994 schreef:Au au au, ik word nu echt wel een beetje gek van mijn tongpiercing!
Dit is de 4e dag en nog steeds zo dik als het maar kan, eten dat vult lukt me niet om binnen te krijgen. Het doet me ook pijn.
Hoelang bleef de tong bij jullie dik?
xDramaQueen schreef:ik heb van al mijn piercing één keer gehad dat mn tragus balletje los liet, voor de rest echt nooit, oh jawel 1x mn tongpiercing maar die heb ik gelijk geheel doorgeslikt
x_D schreef:Heb nu 5 jaar m'n tongpiercing en bij mij is het bij het zetten bijna niet dik gewordenheb wel direct van m'n piercer een ijsje gekregen
's avonds heb ik wel het avondeten door de blender moeten doen omdat ik met een vork niet kon eten haha
Waar poetsen jullie je piercings eigelijk mee?
johanna_ schreef:Ik heb sinds 3 weken ook een tong piercing.
Mocht het ook nooit van me ouders, maar ze zeiden wel altijd als je 18 bent moet je het zelf maar weten.
En toen werd ik 3 weken geleden 18, en meteen volgende dag samen met mijn vriend laten schieten.
Lous schreef:In titanium zit geen nikkel. In chirurgisch staal wel. En voor nikkel zijn heel veel mensen gevoelig.
jillie1994 schreef:Morgen moet ik terug naar de piercer voor een korter staafje. Ik heb hem dan ongeveer 2 weken. Ene kant ben ik er heel erg blij mee, zodat het eten wat makkelijker gaat, maar andere kant ben ik toch bang dat het pijn doet.
Nog even een vraagje, hoelang mochten jullie geen alcohol drinken?