_Nadia_ schreef:Nee, maar je hebt toch al opvang? De komende 9 maanden hoef je je nog niet druk te maken of ze de tweede ook op willen vangen.
Zoals gezegd heb ik 3 hele zware zwangerschappen achter de rug, en iedere zwangerschap was zwaarder dan die daarvoor, maar het is het wel waard als je ziet wat je er voor terug krijgt.
Als je relatie wankel is snap ik niet dat je met elkaar het nest induikt, maar wie ben ik.
Overigens, als ik je in het echt zou kennen trek ik ook mijn muil open, ik ben 1000% tegen abortus, en zal ook niet bevriend kunnen zijn met iemand die wel een abortus laat plegen. Wij zijn 4,5 jaar bezig geweest voor we van de eerste zwanger waren, dus geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om abortus te laten uitvoeren.
Als je relatie wankeld snap je niet dat je met elkaar het nest induikt?
Sorry hoor maar dat vind ik een beetje een raare opmerking. Oftewel je relatie loopt niet lekker je mag geen seks hebben met elkaar?
Ik vind het heel vervelend voor jou dat jij zolang er over heb moeten doen om zwanger te worden.
En dat je dan tegen abortus bent kan ik ook inkomen.
Maar respecteer elkaars keuze ook al zal het jou keuze niet geweest zijn.
Ik kan volledig inkomen waarom de ts dit laat doen.
Het is haar keuze en zij zal er bewust en goed over na gedacht hebben.
Ook haar redenen zijn meer dan duidelijk. Ze vraagt hier geen toestemming en of verantwoording afleggen zal ze ook niet hoeven/ moeten doen.
Enigste wat ze vraagt is een beetje steun / kracht en ervaringen.
Dat je zo`n keuze moet maken is al niet makkelijk laat staan dat je ook hier nog is de grond in geboort word.
Niet iedereen heeft familie / vrienden of kennissen waar je je verhaal ei even kwijt kan.
Waar je er over kan praten. OF sommige mensen kunnen openbaarlijk niet goed praten.
Internet is daarom erg makkelijk om je verhaal kwijt te kunnen niemand die je ziet maar toch je verhaal kwijt.
Ts ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.