Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanne83 schreef:marcha1987 schreef:Daar hoor ik juist slechte ervaringen over.
Implanon dat ie gaat "zweven" en het spiraal dat als ie maar iets scheef zit vreselijk zeer doet, zoiezo met inzetten al.
Nee, dat is echt onzin. Implanon kan niet van z'n plek af komen. Als hij goed ingebracht is, dan kan je hem gewoon voelen zitten.
Er zijn wat negatieve verhalen geweest, omdat er artsen zijn geweest in het begin die niet precies wisten hoe het werkten en dat hele ding nooit ingebracht hebben. Ja, dan wordt je zwanger ja![]()
Mirena kan pijn doen met inbrengen, maar daarna voel je er niets meer van
Jammer dat er zoveel negatieve verhalen rondgaan, mirena en implanon zijn hele fijne alternatieven van de pil. Je kan hem niet vergeten, hij wordt niet beinvloed door omstandigheden in je maag-darmkanaal en je wordt meestal niet meer ongesteld. Ideaal!
Melisjee schreef:Knoffer: Ik heb jou in dit topic (dacht ik, m'n geheugen lijdt ook onder m'n menstruatie geloof ik) al eerder over het Mirena gehoord! Het zetten hoor ik veel om me heen is een kleine hel, maar wel positieve verhalen erover..

. Je voelt hem gewoon in je arm zitten en je zal dus echt wel merken als hij weg is.
Na echt godsgruwelijk veel pijn en helaas zonder succes, raadde mijn gyn me de implanon aan. Erg fijn 

Melisjee schreef:Janine: Oh, ik was al in de war! Sorry!
Vriendin van mij heeft ook implanon, ook omdat ze hormonen slecht aankan. Die word er heel depressief van zeg maar.
Zo iets in ieder geval.. Je kan hem inderdaad voelen, alleen het inzetten bij haar was geen pretje zei ze.
Is een anticonceptiestaafje hetzelfde als een implanon?
, ik loop al een week met gigantische hoofdpijn en ik ben ineens ook heel emotioneel, terwijl ik dat normaal echt nóóit ben. Gelukkig ben ik er wel weer bijna vanaf, maar dan nog het idee dat het over een maand alweer eraan komt..
ik vind mezelf onuitstaanbaar worden...
.
.
)
.