Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hetbommeke schreef:Het is inderdaad een kwestie van afspraken maken, alles goed plannen en het huishouden "managen".
En om elkaar toch nog te blijven zien en spreken hebben wij dan de zondagavond ingepland. Kids naar bed, wij heerlijk saampjes iets lekkers eten.
En verder heb ik na het 4 tot 5 keer per week paardrijden ook nog tijd over om 3 keer per week hard te lopen. Het lukt allemaalmaar soms zou het wel makkelijk zijn geweest als er 30 uur in een dag had gezeten
En sinds ik een paard heb, is mijn sociale leven op een iets lager pitje komen te staan. Ging door de weeks nog wel eens op een avond nara een vriendin, nu ga ik op de woensdagmiddag en neem de kinderen mee, of het wordt in het weekend op een middag.
Het is vanzelf zo gegroeid. En we voelen er ons goed bij en vinden het nu niet meer dan normaal, het is zeg maar "onze sleur"
dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit
Zou niet anders meer willen. En dat heb ik dus ook met vriendinnen, even een krabbel op hyves of een smsje, wat afspreken, kids spelen, wij lekker bijbeppen
We gaan eens in de twee maanden ofzo een avondje uit eten (oppas regelen, lekker restaurant reserveren). Maar eigenlijk moeten wij ook een vaste avond in de week echt samen doen. Zondagavond is daar wel een ideale avond voor!
Ga ik ook proberen in te voeren.

Volgende logeerpartij staat gepland in het weekend van 16/17 oktober. Man gaat dan de marathon van A'dam lopen en ik ga wat anders leuks doen, misschien dagje Veluwe met paard of zo.
ik laat hem in die waan, anders mag ik nl zelf koken en dat doe ik al 5 a 6 keer per week, dus ik krijg altijd wat bijzonders voorgeschoteld op zondag avond. Zoals laatst iets marokkaans, recept was voor 8 personen, hij had netjes alles gedeeld door 4 behalve de kruiden

, maar ik vroeg het met gewoon af).... OlimpicDiaz schreef:@ Maartje-h, dat moet wel extra moeilijk zijn ja, als je man de hele week van huis is....
**knip**
Nou respect hoor dame dat je dat kunt!!
!!!

TolineS schreef:mijn man is ook internationaal chauffeur en dus is het voor mij ook plannen!! Vooral nu het vakantie is, en we 2 oppashonden hebben... **knip**! Ben soms blij dat erik sweekends thuis is , dat is dan savonds naar stal kan en overdag iets relaxeder kan doen..
OlimpicDiaz schreef:@ de mama's die de kleine naast de bak in een campingbedje zetten. Ik vraag me af hoe de reacties van de medepensionklanten zijn op kleine kiddies...Vind iedereen het gewoon lief en schattig enzo, of merk je dat er ook mensen zijn die zich aan de kleintjes storen? (Zelf heb ik hier helemaal geen ervaring mee ofzo, beeb is nog onderweg, maar ik vroeg het met gewoon af)....
omdat zij hebben afgesproken met vrienden.
tenminste... zo denkt hij erover.
...en nu kunnen we lekker kijken waar het schip strand..zelf ben ik gestopt toen ik zwanger was en nu komen ze op een leeftijd dat ze toch wat beter luisteren....(toch?
)..en het is gewoon lekker als ze buiten zijn, we staan op een kleine stal waar ik al jaren kom en ze waren helemaal blij dat we weer terugkwamen!(incl paard dan
)