Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En het rotte is dat ik van nature vrij donker ben, ook in de winter... Behalve mijn benen
Ziet er dus echt niet uit.
En hoe vaak ik ook met korte broek buiten loop, ze worden maar niet bruin. Achja, je leert er mee leven he

Ik stond te fotograferen op een concours, met ' strijklicht ' dus de zon links van me (kwam het beste uit met de ringen) zonnebrandcreme vergeten... Dus het resultaat: Dik verbrand aan 1 kan van je gezicht, en aan de andere kant nog steeds m'n oude zombie-teintje ongeveer
.... 

armen en gezicht zijn bij mij altijd zo bruin. dagje zon en t is al bruin. maar mijn benen! ik heb vorig jaar heel vaal in de zon gelegen met mijn benen maar over het algemeen liep ik alle zomers met paardrijbroek aan. dus daar worden de benen niet bruiner van. het zonnen vorig jaar heeft ook niet geholpen
nu staat mijn paard stil vanwege een blessure en loop ik veel in korte broekjes. en zowaar beginnen mijn benen iets te kleuren maar het is nou niet echt bruin te noemen. meer iets minder wit
als ik mijn arm ernaast hou word ik niet blj
deze zomer dus nog maar veel in de zon met de benen en dan hopen dat t volgend jaar bruiner word. 
Oeps
ziet er ook nie tuit, vooral als je een shirt aan hebt wat net iets kortere mouwen heeft, zie je zo'n witte rand lopen