Hahah, ja bij mij doet ze ook wonderen, maar toch weet ze iedere keer weer een plekje te vinden dat dan heel, heel, heeeeeeeel...... pijn doet. Het is alleen bij sommige bewegingen en als ik iets te zwaar wil tillen dat de spiertjes even een seintje geven dat 't nog niet gaat.
TS, hopelijk kan je snel terecht bij een orthopeed en kan deze ook wat voor je betekenen.
Ik heb afgelopen vrijdag, jaja de 13e, mijn sleutelbeen gebroken. (En ook nog 2 ribben gebroken.) Gelukkig staat het niet heel afwijkend. Dus ik hoop dat het goed geneest. Helaas was mijn schouder ook uit de kom. En ik heb aan deze schouder al veel problemen gehad. Namelijk verbrijzeld en ben daar toen ook 2keer aan geopereerd. Dus moet binnenkort voor MRI om te kijken of dat nog wel goed zit. Maar goed, ik heb wel gewoon de hoop dat mijn sleutelbeen goed geneest.
Maar paardrijden is bij mij nog wel even uit zicht.
Nou, ik kom net van de orthopeed, er was toevallig een gaatje vanmiddag,er is weer een foto gemaakt en deze arts ziet wel iets botaanmaak. Ik krijg nu eerst een botstimulatorkastje, die moet ik maandag ophalen en over 7 weken moet ik weer terug voor controle. Ik hoop maar dat dat ding werkt anders ben ik straks weer 7 weken verder en zit het nog niet goed.
SannevdM
Geplaatst: 19-08-10 13:33
Pfoeh, ik zal voor je duimen dat het werkt! Wel fijn dat je zo snel terecht kon.
En als dat kastje niet werkt? Ok, positief denken... Maar is dat ook aan bod geweest?
Volgens de orthopeed werkt het vaak prima bij sleutelbeenbreuken omdat dit zo dicht onder de huid ligt. We zullen zien. Ik hoop dat het bij jou allemaal normaal geneest Sanne!
Anoniem
Geplaatst: 19-08-10 15:52
Ik ben maandag ook weer op de foto geweest. Op pagina 2 heb ik mijn foto's geplaatst en het ziet er nog steeds zo uit, als op foto3 van 29 juni. Ik loop nu al 3 maanden met een gebroken sleutelbeen en er is bijna geen botaanmaak. Nu wordt er alsnog een plaatje met schroefjes gezet. Dezelfde plaat als Merel-Gomez. Al met al ben ik wel een tijd uit de roulatie, valt me wel wat tegen. Hopelijk gaat het met plaatje wat beter.
TS, ik vind dat ze jou ook erg lang laten door lopen. Is de optie plaatje jou nog niet aangeboden?
KarinvdM
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-10 17:34
Ja, daar had mijn huisarts het wel over dat dat nu zou gebeuren, maar de orthopeed waar ik was denk daar dus blijkbaar anders over. Vreemd trouwens dat de ene arts zus zegt en een andere arts zo...
Volgens mijn HA ben je met een plaatje weer heel snel op de been Mindim, weet je al wanneer het gaat gebeuren?
Ik zit te wachten op een datum, de narcose moet eerst met mijn longarts worden besproken. Maar ik verwacht dat hij fiat geeft. Ik hoop volgende week, dan is mijn man nog thuis, hij gaat 30 augustus weer naar zee.
Ik zat met 3/4 weken na de operatie weer op paard. Ik heb geen last van de wond gehad en die is heel mooi genezen. Ik heb ook geen spierpijn gehad oid want ik had door de operatie geen gevoel meer in mijn schouder. Dat is nu voor 98 weer terug en het laatste stukje komt ook weer tot leven. ik ben wel onder volledige narcose geweest.
Ik ben wel bang van last van mijn pezen en spieren. Het staat al 3 maanden verkeerd en ik denk dat de boel aardig is verkort, daar zie ik wel tegen op.
Psydoxy
Geplaatst: 19-08-10 18:13
Ojee, allemaal verhalen die we liever niet horen, allemaal beterschap.