Smeerseltjes verslaafd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: Smeerseltjes verslaafd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 19:55

Oeh, ik heb mezelf 2 bussen van Rituals doucheschuim cadeau gedaan. :+:

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:46

dressagelady schreef:
MontyRulezz schreef:
Ik gebruik altijd snachts de 8 hour creme van Elizabeth Arden. Die werkt perfect tegen alles! Maar omdat die erg vet is doe ik hem alleen snachts op. Voor overdag heb ik die nieuwe creme van Loreal. Maar die is voor de 30+ huid. Die is wel lekker cremig en ik vind hem heel fijn.

Waar heb je die 8hour creme vandaan? Douglas oid? Hoor daar hele goede verhalen over :j

Douglas moet hem hebben, ik heb de mijne uit Amerika meegenomen, daar is die een stuk goedkoper. Op het vliegveld hebben ze hem ook overal. Die is idd erg fijn!

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:54

ik ben ook echt verslaafd!
(en heb veelste veel:$)

en dan zeker aan lush!
echt ik hou van de bruisballen en bad melts. ook vind ik die poeder deo met cocos erg fijn!
en de conditioners!
Ik vind lus wel mee vallen met duur hoor. want met bv een shampoo bar van 8 euro doe je echt een maand of 3 a 4 en een fles john frieda bv een maand hooguit..

ook hou ik van TBS! en dan die lekkere boddybutters en pulse point balm! deze zorg er voor dat ik meer energie krijg als ik het echt even gehad heb!

Sabon heeft ook lekkere spullen ik heb een bruisbal en een zeep die ruikt naar honing ofzo:P

ik heb voor mijn lippen een hele fijne lip butter van yes to carrots! in mint. voed mijn lippen en de mint is niet te sterk.

ik heb trouwens nog een boddybutter van TBS in de geur mango en een massage bar therapy van lush liggen die ik weg doe. evt sample?
PB maar :)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:56

Ik ben helemaal verslingerd aan smeersels met cocosgeur, van lipbutter tot bodylotion.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:21

jaaa cocos!

ik heb van mijn moeder, (die vind dat niet zo lekker) een sample lush coconut (deo/lichaamspoeder).
heerlijk cocos!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:35

Hmm, ik hou het wel bij bodylotion en heerlijk ruikende zwitsal babycrème O:).