. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aurelle_ schreef:En laatst was er een vlieg op mn kussen gaan zitten, nou dat kussensloop is direct de wasmachine in gegaan.
Aurelle_ schreef:En mijn ergste nachtmerrie (na spinnen dan) is een vaatdoekje! Ik gebruik alleen wegwerpdoekjes of ik was ze meteen weer.
Knoffer schreef:Aurelle_ schreef:En laatst was er een vlieg op mn kussen gaan zitten, nou dat kussensloop is direct de wasmachine in gegaan.
Maar die vlieg zit er toch ook als je niet kijkt. Was jij in de zomer dagelijks je beddengoed of heb je goede horren?
.
). Denk dat ik er een beetje tussen zit. Hal best de restjes uit de gootsteen maar was dan wel mijn handen bijv. Als onze hond ziek is ruim ik alles zo op terwijl mijn zus in de andere kamer zit te kokhalzen
. Ik vind het trouwens wel vervelend als ik niet elke dag kan douchen oid, maar dat is meer het idee dat ik stink (wat ik zelf heel vervelend vind bij andere mensen) dan het idee dat ik vies ben.
Bijvoorbeeld als er mensen zitten te hoesten in het OV dan krijg ik het op m'n heupen 

Sok schreef:Klaas jij hebt gewoon luxeproblemen schat![]()
Het heeft wel een klein beetje weg van smetvrees inderdaad..
Ik heb er helemaal geen moeite mee trouwens, ben een echte ransbakAls er snoep op de grond valt, hebben we altijd de 3 seconden regel nog! Tussen 0 en 3 seconden mag je iets nog weer oppakken om alsnog op te eten
)
Je zal je er maar mee bezig houden! Wat zonde van je tijd! Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb. 

Iedereen kan toch bedenken dat dat de grootste onzin is? 
Vroeger lagen m'n handen gewoon helemaal open zovaak waste ik ze..
_Tara_ schreef:Haha ik ook niet, want daarna zit ik toch weer aan de deurkruk, mijn toestenbord, mijn paard of weet ik veel wat. Ik was mijn handen alleen voor het eten koken en voor het slapen gaan. Ik eet ook snoepjes die ik op de grond heb laten vallen, zit op elke wc, en weet je? Ik leef nog, en ben bijna nooit ziek!O ik ben daar echt niet zo moeilijk mee hoor. Was soms zelfs m'n handen niet nadat ik naar de wc ben geweest. Een boterham eten nadat ik bij de paarden ben geweest zonder handen te wassen, geen probleem.

Fiffill schreef:Wat erg zeg als je je zo ontzettend aanstelt over dat soort dingen, ik vind het eigenlijk best sneu en heb ook wel een beetje medelijden met jullie.Je zal je er maar mee bezig houden! Wat zonde van je tijd! Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb.
En wat is er mis met vaatdoekjes.
En 3 seconden regel... die snap ik niet? Als ik iets laat vallen pak ik het gewoon weer op, dat maakt toch niet uit of het er langer dan 3 seconden ligt...

_Tara_ schreef:Fiffill schreef:Wat erg zeg als je je zo ontzettend aanstelt over dat soort dingen, ik vind het eigenlijk best sneu en heb ook wel een beetje medelijden met jullie.Je zal je er maar mee bezig houden! Wat zonde van je tijd! Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb.
En wat is er mis met vaatdoekjes.
En 3 seconden regel... die snap ik niet? Als ik iets laat vallen pak ik het gewoon weer op, dat maakt toch niet uit of het er langer dan 3 seconden ligt...
Sommige mensen stellen zich inderdaad aan maar als je echt zo'n dwangstoornis hebt, dat gaat wel verder dan aanstellen. Maar ben het verder wel helemaal met je eens hoor. Ik zou niet met zo iemand samen kunnen leven denk ik. Zou er gek van worden
Ik zit hier nu trouwens achter een openbare pc op school. Met m'n vingers lekker op 't toetsenbord te typen. Moest net hoesten, hand voor m'n mond wel natuurlijk, daarna weer heerlijk verder typen. Ben ook nog naar de wc geweest net, niet m'n handen gewassen. Ik denk daar allemaal echt niet bij na