Heb ook slippers besteld.. Wacht, ik zoek even een paar plaatjes!!

Edit:
Deze dus:
En deze slippers:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonneallergie, check! Bleke huid, check! Sproeten, in overvloed! Ik ben alleen van mezelf al blond
en ik word gewoon níet bruin. Wat ik ook doe.. 
_Tara_ schreef:Je zou iig onder de zonnebank kunnen gaan om te wennen aan de zon. Dan verbrand je al een stuk minder snel.
We hebben een clubske opgericht, voor mensen met een bleek gezicht!!
Manon_ schreef:Ik heb op internet ooit iets gelezen over spuiten die je kan zetten waardoor je veel sneller bruin word en dus ook extreem lichte mensen geholpen kunnen worden.
Je gaat toch geen naalden in je lijf laten zetten omdat je een paar maanden per jaar witte pootjes onder je rokje hebt? Schiet mij mij lek 
Niet dat ik een zwaar complex heb hoor, maar gewoon even een rokje aanschieten of dat leuke jurkje aantrekken vind ik echt top
Geen gedoe met leggings en lange broeken enzo, heerlijk.
Zitten wel een beetje 'shine' in maar het maakt erg mooi en egaal bruin. Wel duur, 30 euro per tube.
Ben verder ook heel blij met m'n sproeten en m'n roodbruine haar, dat alleen die witte huid erbij hoort vind ik wat minder 

Rukaro schreef:Nee Arie, spray tan werkt ècht langer dan een dagJe moet inderdaad een beetje voorzichtig zijn met douchgel en niet te ruw afdrogen maar het blijft echt wel even zitten! Heb er inmiddels 5 opzitten en ben nog steeds heel tevreden. Het gaat hier en daar soms wat vlekken maar dat ziet toch niemand
![]()
Ik heb ook vrijwel geen pigment (zeker op buik en benen niet), ik reflecteer in de zon en ben ècht wit en toch blijft het zitten! Heb jij er wel eens 1 gehad?
).. dus ik ga dr niet eens aan beginnen
. Sommige mensen zijn zo wit dat ze amper buiten kunnen komen. Je zou dit kunnen zien als een medicijn voor die mensen. 

ik ben trots op mijn blanke lichtgevende huidje

Nicolletje schreef:Inmiddels trek ik me er niets meer van aan, ik heb verhoogde kans op huidkanker en ga me echt niet ziek zitten zonnen omdat anderen dat mooi vindenik ben trots op mijn blanke lichtgevende huidje

Had ik ook nog een oranje kop gehad!