Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

XmissdaphX schreef:Ja misschien helpt het wel... maar heb er niet echt vertrouwen in! ben gewoon zo bang dat ze me nog meer in bescherming nemen en ver volgens niks meer mag doen!
XmissdaphX schreef:Ja misschien helpt het wel... maar heb er niet echt vertrouwen in! ben gewoon zo bang dat ze me nog meer in bescherming nemen en ver volgens niks meer mag doen!

marleen_usar schreef:Even voor die gene die denken te weten dat het geen anorexia is,ik ken een vrouw die echt dik is en die heeft het ook.
) loveidefix schreef:marleen_usar schreef:Even voor die gene die denken te weten dat het geen anorexia is,ik ken een vrouw die echt dik is en die heeft het ook.
Maar is het dan voor haar wel slecht om het te hebben ??
Lijkt me in dat geval niet echt een probleem. Het is niet schadelijk
voor haar gezondheid en ze word er alleen maar fitter van![]()
(vind je dit niet, even duidelijk uitleggen svp)

loveidefix schreef:marleen_usar schreef:Even voor die gene die denken te weten dat het geen anorexia is,ik ken een vrouw die echt dik is en die heeft het ook.
kimmie88 schreef:eidefix"
[quote="marleen_usar schreef:Even voor die gene die denken te weten dat het geen anorexia is,ik ken een vrouw die echt dik is en die heeft het ook.

kimmie88 schreef:Heel kanp van je TS dat je het aan je mentor hebt verteld. Zo snappen hun misschien ook beter waarom het niet zo goed gaat op school momenteel.
En wat top, die reactie van je zus. Geweldig.
Zulke reacties heb je nodig nu. Een steun, een schouder, een luisterd oor.
Mocht je dingen kwijt willen, mijn PB staat dag en nacht zowat open