Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:08

(Ik ben pas 13 dus wil niet wijs overkomen ofzo)

ts, ik vind het heel erg dat je dit allemaal mee moet maken.
Hopen dat het allemaal zo snel mogelijk stopt , en dat de test gewoon goed is.
:(:)
Je moet zo snel mogelijk aangifte doen maar dat lijkt mij zelf ook heel erg moeilijk en dat je daar nog even over moet slapen is niet erg, ik begrijp dat je naar zoveel jaar heel erg bang bent.

Misschien kan je ''vluchten'' naar een blijf van mijn lijf huis dat las ik een keer ergens en daar word je geholpen en kan hij niet naar je toe komen en krijg je hulp, het is maar een idee!

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte , en mn inbox staat open.

Sterkte

X groetjes helenedas

Karin_88

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:15

Wat heb jij veel meegemaakt zeg en hoe jij er nu al over praat en tegenover staat, petje af...

Zal wel even een flinke zure appel zijn nu, maar ik ben ervan overtuigd dat je er gaat komen. Je komt me heel wijs over, en ik hoop met alle hoop die ik heb, dat je snel je leven kan 'oppakken' op een manier dat je gewoon verder kan leven..

Als ik je ergens mee kan helpen, ik doe het graag voor je.. Schroom niet, want ik zeg het niet voor niks.. Zo te lezen zijn er ook genoeg andere lieve bokkers.., maar degene die het echt moet doen ben jij.. Ik hoop dat je toch wat steun hieruit kan putten en ik wil je onwijs veel geluk en een pot vol 'steuntjes in je rug' geven.. :)

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:20

Jeetje meid, wat maak jij een ellende mee. Ik heb je een pb gestuurd ivm aangifte doen...

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:35

Jeetje wat erg zeg!!
Ik kan me helemaal plaatsen in jou..
Maar al 12 jaar, dat is lang zeg!
Een soa test is inderdaad niks vergeleken met wat jou is overkomen.
En inderdaad, hier nog iemand die wil met je mee wilt!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:37

jeetje meis, onwijs veel sterkte! je kan me altijd pben! :(:)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 22:52

Bedankt iedereen :)
Jullie berichtjes doen me echt goed!

HelendeDas;
Het is een goed idee hoor, maar ik wil eigenlijk niet 'vluchten'.. kijk, tuurlijk wil ik niet misbruikt worden, maar zoiets trek ik niet :)
Ik ben geen type dat weg loopt van problemen, een weekje of 2 mischien voor de rust, maar hier woon ik en hoe dingen ook lopen; ooit kan ik me hier veilig voelen, dat weet ik zeker :j

PB's worden trouwens vroeg gelezen en laat beandwoord, sorry daarvoor!
Het is dus niet zo dat ik PB's niet wil beandwoorden als ik ze wel gelezen heb, maar na een uur of 2/3 nog steeds niet geandwoord heb :)

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:02

Veel sterkte

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:12

Wat een verhaal :\ Maar wat kom je sterk over!! Petje af, je laat je niet klein krijgen, you go girl! Ik wens je heel veel sterkte en succes met de soatest maar ook met het doen van de aangifte (dat ga je doen hoor!) en de periode die daarna komt. Je hebt nog een hele toekomst voor je die je zelf kan invullen en waarin je vrij kan zijn, ga daarvoor en kies voor je geluk :) Veel succes!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:26

Dit moet stoppen, wie weet wat die jongen nog meer uithaalt/wil gaan uithalen, met andere meisjes! Als er aangifte is gedaan, heb je misschien wel andere kinderen dit misbruik bespaart...

Heel veel sterkte!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 02:55

Ook bedankt voor jullie berichtjes! :)

Ben behoorlijk misselijk momenteel.. kan dan ook niet slapen, bah! :(
Maarja vrolijk muziekje op, en dan wordt ik vast en zeker rustiger...

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 02:59

Zoolgangster schreef:
Dit moet stoppen, wie weet wat die jongen nog meer uithaalt/wil gaan uithalen, met andere meisjes! Als er aangifte is gedaan, heb je misschien wel andere kinderen dit misbruik bespaart...

Heel veel sterkte!

Dit is ook een goede, sterk zijn ook voor andere meiden! Jij hebt het nu in handen en kunt anderen een hoop leed besparen door aangifte te doen. Misschien is dat een reden om het te doen?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 03:32

Daar had ik aan gedacht.. en ja, het is een reden, ik zou niet willen dat hij nieuwe slachtoffers krijgt oid.
Maar ook dan heb ik even tijd nodig.. :)

Ongeveer 2/3 maand geleden heb ik het voor het eerste verteld, eergister opende ik dit topic, en sneller dan verwacht ga ik naar de GGD.. ik vindt het fijn hoor, maar het gaat erg snel voor me :j
En ik ben dan wel heel positief, maar het is niet zo dat het niks met me doet..

Dit is wat ik wil, heb totaal geen spijt dat ik dit topic geopend heb enzo, maar aangifte doen wordt me nu teveel..
Ik ga het doen, maar moet eerst dit gedaan hebben :)

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 07:48

Ik vind het heel verstandig dat je het rustig aan doet, de hele situatie is ook zeer ernstig en zal emotioneel heel veel schade aangericht hebben, dat kan niet anders. Ik vind het heel knap van je dàt je het verteld hebt (verpleegkundige en hier) en je de stap gezet hebt je te gaan laten testen, je moet daar heel sterk voor zijn en daarom denk ik dat het doen van aangifte je zeker gaat lukken en je goed gaat doen. Maar wel op jou tijd, net zoals dat je op jou tijd dit topic hebt geopend. Je moet er wel mee om kunnen gaan en jezelf niet overrompelen. Nogmaals, ik wens je heel veel sterkte en succes. Je doet het goed :j

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:13

neem vooral even rustig je tijd. het gaat ook heel snel. je neemt al enorme stappen!
Mocht je een weekje op vakantie willen ;) hier in huis is het rustig hoor :P en bij mijn ouders in brabant ook. maar goed, weglopen is voor jou geen optie, dus dan moet je dat ook vooral niet doen :)
Ik vind het vooral belangrijk dat je dit op je eigen tempo doet. Ga naar de ggd met Felipe en zet hem op meis!

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 08:24

meis, slik je de pil?? schrik echt behoorlijk van je verhaal zeg!
hoop dat je snel de kracht hebt om iets aan die ^%#(*^% te doen doen, heb er geen woorden voor! sterkte

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 09:27

Ik heb hier ook geen woorden voor!
Er zijn al hele goede tips gegeven, en gelukkig is er een bokker die met je mee wilt gaan zodat je niet alleen hoeft.

Heel veel sterkte!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 00:03

Stoer; nee :n

En iedereen weer bedankt voor de berichtjes :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:19

lieverd kan je niet met je ouders praten of durf je niet, je ouders zijn er om je te helpen vertel het ze aub zij kunnen je beschermen. dit moet stoppen en wel meteen. onderneem stappen maak je niet druk over een soa test. ze maken een uitstrijkje dat doen ze met een soort watten staafje en iets om het een beetje open te houden, daar wrijven ze mee over de baarmoedermond achteraan en dat sturen ze op eventueel ook met een bekertje plas erbij. Echt lieverd ga aan de klok hangen want wat hier aan de hand is is een misdrijf. echt het is heel erg voor je maar jij kan er wat aan doen door je ouders in te lichten daarmee zeg ik niet dat het verkeerd is als je dat nog niet doet of dat het jouw schuld is wat er met je gebeurd. dit is absoluut niet zo en niemand hoeft dit te pikken ook jij niet is hij nu helemaal belazerd. de $%^#@!$^%#&^*$@. dit ligt niet aan jou maar je moet wel voor jezelf vechten het liefst vanaf nu.meid heel veel sterkte je mag me pben en go for it ga ervoor

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:19

ik denk dat als je bij de GGD in grote richtlijn uitlegt wat jou situatie is dat ze je best willen helpen met aangifte en het verwerken.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 01:20

Anoniem1994 schreef:
Stoer; nee :n

En iedereen weer bedankt voor de berichtjes :)

Ik zou als ik jou was sowieso aan de anticonceptie gaan...
Ik ben aan de nuvaring en daar hoefden mijn ouders helemaal niet achter te komen.

En ik begrijp dat het misschien lastig is om aangifte te doen, maar nu stel je het uit, en voor een buitenstaander is dat makkelijk gezegd misschien... Je zult zo blij zijn als je het eenmaal gedaan hebt!
Heb je je trouwens ooit al goed verweerd tegen hem? Klappen geven en dreigen met aangifte en vertellen aan jouw en zijn ouders? Misschien schrikt hij daar ook een beetje van af...
Ik snap je heel goed als je dat nog nooit gedaan hebt hoor! Ik heb alle begrip voor je.. Maar probeer het roer om te gooien, je bent al goed op weg :)

Alles wat verder gezegd moest worden, is al gezegd.
Verder; Heel veel sterkte!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 01:34

Er zijn veel bokkers die je willen helpen, ook hier mag je altijd komen, even uit razen en paardrijden :)

Doe gewoon rustig aan, en wacht de tests af. Je moet sowieso aangifte doen, maar stel dat de uitslag uitwijst dat je wel iets hebt opgelopen, doe het dan zo snel mogelijk, hij kan namelijk nog meer meisjes besmetten.
Nogmaals, sterkte meid ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 01:39

Vertel het alsjeblieft je ouders.. Dan vallen voor hun zo veel dingen op hun plek denk ik!
Als jouw dochter later zoiets overkwam zou je ook gewenst hebben dat ze het je verteld had!! Hoe slecht je band ook is met je dochter, het blijft je dochter! En Ik denk dat ze dan ineens een hoop dingen aan jouw gedrag wél begrijpen!
Alsjeblieft vertel het, het leven is zoveel mooier dan dat jij het meegemaakt hebt!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 06:01

Goed dat je met je verhaal naar buiten bent gekomen. :(:) Daar is veel moed voor nodig. Heel Dapper van je.
Laat je door niemand overhaasten. Rustig aan.

Super dat Felipe je helpt en de verpleegkundige. Nu eerst de GGD.

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 04:12

Iedereen bedankt voor de berichtjes :)

Morgen reageer ik even wat uitgebreider... het gaat erg slecht...
Nog geen half uur geleden ging het goed, nu.. ik heb het helemaal gehad ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 04:21

TS, als je wilt, mijn inbox staat open en ik ben nog wakker.. :(:)