. Alhoewel ik heeeel soms ook weleens met slaap. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha. _Lotte schreef:Ik slaap ook altijd zonder! Met BH vind ik niet fijn en blijkt ook niet goed te zijn (heb ik gehoord)
. Net zoals je hangtieten zou krijgen van zonder bh te slapen. Of je met of zonder wilt slapen, moet je alleen laten afhangen van welke keuze voor je het prettigste ligt..voor de een is dat met bh, voor de andere zonder.
Ik weet het niet, het voelde wel 'safe' met BH aan 
xKatleentjex schreef:_Lotte schreef:Ik slaap ook altijd zonder! Met BH vind ik niet fijn en blijkt ook niet goed te zijn (heb ik gehoord)
Dat is dus niet waar. Net zoals je hangtieten zou krijgen van zonder bh te slapen. Of je met of zonder wilt slapen, moet je alleen laten afhangen van welke keuze voor je het prettigste ligt..voor de een is dat met bh, voor de andere zonder.
dusja
Maakt me ook echt niet uit, het zijn maar tieten... arsiana_x schreef:Meestal met,
maar als ik ergens ga lapen of iemand bij mij hou ik hem wel aan omdat mijn tieten anders langs mijn topje hangen 's morgens

Maar 's nachts lig ik toch onder een deken... Qimm schreef:geloof niet dat er iemand in mijn vriendengroep nog niet mijn tieten heeft gezienMaakt me ook echt niet uit, het zijn maar tieten...
Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe..
) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares.

Fiffill schreef:Qimm schreef:geloof niet dat er iemand in mijn vriendengroep nog niet mijn tieten heeft gezienMaakt me ook echt niet uit, het zijn maar tieten...
Haha idd.Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe..
) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares.