Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:47

Zonder, met ligt voor geen meter :'). Alhoewel ik heeeel soms ook weleens met slaap.

pindy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:48

Zonder, maar met is eigenlijk geen verkeerd idee. Marilyn Monroe sliep ook met, om ze fier te houden. Eigenlijk geen slecht idee, als je ouder wordt gaan ze ongewild toch hangen en met slapen helpt toch nog een beetje in de strijd tegen de zwaartekracht. Lijkt mij dan wel handiger om te slapen met een sportbh.

Fenrir

Re: Slaap jij met BH of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:49

Zonder, ik zou bang zijn dat ik ooit op een dag wakker word met een beugel dwars door m'n tiet. :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:52

Ik dacht dat het alleen in films voor kwam, je bh aanhouden in bed :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:53

Fiffill schreef:
Zonder, ik zou bang zijn dat ik ooit op een dag wakker word met een beugel dwars door m'n tiet. :')

wahahah :')

cissie

Zonder, ben blij als s'avonds lekker die bh af kan doen :P .
Heeft zo'n ding uberhaupt nut als je slaapt? ik bedoel dan lig je toch......met lopen, zitten en staan begrijp ik de functie wel maar liggend?

_Lotte

Ik slaap ook altijd zonder! Met BH vind ik niet fijn en blijkt ook niet goed te zijn (heb ik gehoord :o)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:55

Zonder, tenzij ik bij een vriendin slaap. Dan wil ik 'm nog wel eens aanhouden ;)
Wij staan namelijk soms 's ochtends wel eens bij haar de paarden uit te mesten in ons pyjama terwijl iedereen vrolijk langsfietst, de trein vrolijk voorbij rijdt en er vrolijk auto's langscrossen op de snelweg :D haha.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:55

_Lotte schreef:
Ik slaap ook altijd zonder! Met BH vind ik niet fijn en blijkt ook niet goed te zijn (heb ik gehoord :o)

Dat is dus niet waar ;) . Net zoals je hangtieten zou krijgen van zonder bh te slapen. Of je met of zonder wilt slapen, moet je alleen laten afhangen van welke keuze voor je het prettigste ligt..voor de een is dat met bh, voor de andere zonder.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:01

Ik durfde eerst niet eens zonder te slapen..bang dat 's nachts mijn ouders ofzo mijn kamer in kwam om het licht uit te doen ofzo en dan bang zijn dat mijn tiet er uit zou hangen ofzo :+ Ik weet het niet, het voelde wel 'safe' met BH aan :+
Nu slaap ik wel zonder :j

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:01

xKatleentjex schreef:
_Lotte schreef:

Dat is dus niet waar ;) . Net zoals je hangtieten zou krijgen van zonder bh te slapen. Of je met of zonder wilt slapen, moet je alleen laten afhangen van welke keuze voor je het prettigste ligt..voor de een is dat met bh, voor de andere zonder.

Ik vind het ook niet fijn met ;) dusja

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:02

Ik vind het beter zonder.

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:04

Meestal met,
maar als ik ergens ga lapen of iemand bij mij hou ik hem wel aan omdat mijn tieten anders langs mijn topje hangen 's morgens :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:07

geloof niet dat er iemand in mijn vriendengroep nog niet mijn tieten heeft gezien :') Maakt me ook echt niet uit, het zijn maar tieten...

snoeppapier

arsiana_x schreef:
Meestal met,
maar als ik ergens ga lapen of iemand bij mij hou ik hem wel aan omdat mijn tieten anders langs mijn topje hangen 's morgens :+

Seriously, geen problemen mee :D
Zeker bij vriendinnen/vrouwen niet, we hebben daar allemaal hetzelfde hangen, hetzij in ander formaat ;)

Ik trek dan weer wel een steviger hemdje/BH aan 's ochtends als ik een dun shirtje aan heb met slapen, niemand hoeft te zien of ik het koud of warm heb :+ Maar 's nachts lig ik toch onder een deken...

Fenrir

Qimm schreef:
geloof niet dat er iemand in mijn vriendengroep nog niet mijn tieten heeft gezien :') Maakt me ook echt niet uit, het zijn maar tieten...

Haha idd. :)) Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe.. :+ ) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares. :7

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:11

Zonder. Ik vind het veel prettiger voelen als de 'lubbadubs' 's nachts vrij zijn, ook met mijn cupmaat D/E (en meestal die laatste).
Zelfs als ik tijdens een kampeerweekendje van de 4x4-vereniging 's nachts/'s morgens vroeg prettig beneveld door enige Sonnema mijn tentje in rol, kleed ik me gewoon uit. Het slaapt gewoon veel fijner.
Maakt me ook niet uit of er anderen bij zijn, er zijn tenslotte maar 2 soorten: vrouwen & mannen. En vrouwen hebben nu eenmaal tieten, mannen hebben een klokkenspel en íédereen heeft een kont, weinig nieuws onder de zon dus :')

Valt me op dat er best nog veel meiden/vrouwen zijn die hun bh aanhouden, had ik niet gedacht!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:13

Het liefst zonder. :)
Maar als ik bij/met iemand anders slaap dan hou ik m wel aan. Voelt dan gewoon fijner haha.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:14

Hoe doen/deden jullie het op ponykamp? Trokken jullie m dan ook uit?

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:15

iirrssjjee schreef:
Hoe doen/deden jullie het op ponykamp? Trokken jullie m dan ook uit?

nee :')

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:18

eigenlijk altijd zonder.. behalve als ik sochtends heel vroeg op moet dan denk ik savonds altijd kan ik iets langer liggen (wat natuurlijk helemaal niet waar is want het is 10 sec werk hahaha! )
maar eigenlijk altijd zonder:)

Qimm

Fiffill schreef:
Qimm schreef:

Haha idd. :)) Nu hebben mijn vrienden niet allemaal mijn tieten gezien (het zijn toch allemaal mannen... is net wat anders af en toe.. :+ ) maar wel minstens mijn BH en ik slaap ook wel zonder BH bij hun (wel met een topje aan dan). Who cares. :7

Ik heb ook wel veel mannen in mijn vriendengroep, maar ja ik ga niet heel moeilijk doen met omkleden, ik draai me vaak wel even bij, maar ik ga niet lopen goochelen met t-shirts ofzo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ik slaap altijd zonder...ik moet hem overdag wel aan omdat het anders geen gezicht is maar ik ben dat ding liever kwijt dan rijk. :+
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem aan te houden 's nachts. :')
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 26-05-10 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:19

Ik trek trouwens ook nooit een shirtje of topje aan zonder BH..Bijvoorbeeld een zomerjurkje ofzo..
Ja als ik een bikini aanheb..maar verder niet..

Soms zie ik meiden met haltertopjes zonder BH.. ik moet er niet aan denken!! Ik loop zelfs niet in een slaapshirtje zonder bh rond in huis..vreselijk..

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:19

zonder...anders slaap ik voor geen meter...
als ik savonds op de bank zit dan heb ik dat kreng al uit....(bij mij kan er ook niet veel gaan hangen hahaha)