kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loontje

Re: kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:40

Wienna dan moeten we maar met meer verhalen komen :p
Nee hoor als je twijfeld dan nog even wachten.
Ik herken dat wel ik en dochter van manlief liggen elkaar echt niet...Uhm zij meer mij niet zeg maar.Is zwaar maar heeft me niet weerhouden.

Eroslover meestal lees je de negatieve kant van kids dus dit bied een uitkomst om het positief te zien;)

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 18:51

Hihi ze zijn zo leuk, af en toe echt wel zwaar, maar ik kan over dat ventje blijven praten, hij is echt om op te eten, vanmorgen ging hij samen met pappa stofzuigen, dan mag meneer eerst even op de stofzuiger zitten, en als zijn hol dan warm word gaat hij pappa helpen zuigen, en doen ze samen de beneden verdieping... Echt zo ontzettend schattig om te zien <3

Speciaal omdat ik het kushandje vergeten was, hier 1 met echte liefde (erg zoetsappig)

is wel een iets ouder filmpje ;)

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:44

loontje schreef:
Wienna dan moeten we maar met meer verhalen komen :p
Nee hoor als je twijfeld dan nog even wachten.
Ik herken dat wel ik en dochter van manlief liggen elkaar echt niet...Uhm zij meer mij niet zeg maar.Is zwaar maar heeft me niet weerhouden.

Eroslover meestal lees je de negatieve kant van kids dus dit bied een uitkomst om het positief te zien;)

Dat verhaal geld hier dus ook eigenlijk :o

Daar heb ik het vreselijk moeilijk mee, maar zal maar niet verder er op door gaan, daar is dit topic niet voor bedoeld ;)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:49

Wat leuk al die verhalen en filmpjes. "speciaal voor bokt" haha

Kom hier via Wienna (hierboven en mijn vriendin) die nog steeds in twijfelfase zit ;)

Ik heb een zoon van bijna 12. Sascha.. heerlijk mannetje, behulpzaam en lief maar ook één die je soms achter het behang kan plakken :')

Wat ik nog steeds een lieve "uitspraak" vind is....

Vader en ik worden wakker maar willen nog even doemelen... vader kucht en dan hoor je met een uberschattig stemmetje.."papa"....."papa!" Als papa dan "ja" zegt is het antwoord "mag ik uit" (uit bed dus). Als we ja zeggen hoor je de voetjes op de grond stampen en stappend naar onze kamer komen en een heerlijk ventje van ongeveer anderhalf jaar op ons bed springen. Heerlijk!!! <3

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:22

Dochtertje van 2 die gisteren de hele tijd "Melle (Merle, oudste dochter) is jahig!!! Melle is jahig" roept en om het hardste "Hoegaaaaaa" roept... <3

Of die zelf van de bank springt om het speelgoedje te pakken en aan te geven dat de oudste al hangend op de bank graag van mama aangereikt wilde krijgen (maar die dat helaas pindakaas verrekte :Y) )

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:38

Kindlief is moppen aan het vertellen hier,maar eerst verteld ze er bij dat je er echt om moet lachen...dus wees gewaarschuwd.

Een aap viel van een tak en met zijn hoofd op zijn neus. :P

mop 2
Een paard ging op je voet staan ooh nee hij stond daar en ging in je voet bijten. :D

mop 3
Een aap zat op een tak toen viel hij en ging bijna in zijn neus peuteren. :o

Nou je kan me opvegen hier.Ze zit dat zo serieus te vertellen dat je wel in de lach schiet. <3

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:51

:') _O-