echt geloof me!!
vriend, man, liefde van je leven.............. valt allemaal zoooooo in het niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyxx schreef:Laetitia, lees je eigen onderschriftOndanks alle ongemakken is het zoooooo de moeite waard en het mooiste wat er is

laetitia schreef:Jennyxx schreef:Laetitia, lees je eigen onderschriftOndanks alle ongemakken is het zoooooo de moeite waard en het mooiste wat er is
haha ik heb laatste een nachtmerrie gehad dat ik zwanger was en moest bevallen.
Echt ik vond het vreselijk, ik beviel van 2 barbiepoppen en daarna heb ik ze gewoon in de goot laten liggen omdat ik er niets mee had.
Voelde mijzelf vies en wilde douchen maar dat kon nergens...was meer boos over het feit dat ik nergens normaal kon douchen dan dat ik mijn kinderen (die barbiepoppen) ergens heb laten liggen...
Dus nee ik denk niet dat ik geschikt ben om een moeder te worden
stoer schreef:hahaha, er zou eigenlijk ook even een topic geopend moeten worden met alle leuke dingen, want de mindere dingen wegen bij mij niet op tegen de leuke dingen hoor..
Als ik smorgens de deur van zijn slaapkamer open doe, en hij staat met zijn allergrootste smile rechtop in bed met Nijn in zijn ene hand, en roept jaaaaa mamma jaaaaa... en gaat dan heel blij staan springen dan smelt je hoor
Urielle schreef:maikeltje schreef:Uitslapen kan hier wel. De kinderen (9 en 7) zijn in het weekend niet voor half 10 op.
Bovendien kun je het toch omstebeurt doen? Pappa op zaterdag, mamma op zondag?
Hmmz, ik krijg man en kind niet goed afgericht op dat vlak. Ik kan nl. bij moeilijke momenten beter met onze dochter overweg dan hij. Ze heeft haar karakter nl. niet van een vreemde dus ik snap precies hoe ze in elkaar zit.
Voorbeeldje van 's ochtends: Mijn schoonmoeder heeft haar gezegd dat jongens een broekje dragen en meisjes een rokje. Gevolg is dus dat ze ook echt geen broek meer aan wil 'want dat is voor jongens'. Ik kan mijn schoonmoeder natuurlijk stiekem wel wat doen om die uitspraak want ik heb maar vier rokjes hahaha. Enfin, ik pak twee broeken uit de kast: welke wil je aan, de bruine of de grijze? Dan kiest ze 1 van de twee en dan heb ik haar zonder strijd een broek aan, tenslotte was het haar eigen ideeEen andere optie is een shirtje te pakken wat van onder wat ruches heeft en dat het rokje noemen of de nadruk leggen op de prinsessenopdruk op de broek die een jongen natuurlijk NOOIT aan zou trekken. Papa snapt dat idee nog niet dus dan lig ik met een kussen op mijn hoofd poging te doen om te slapen terwijl ik hoor: 'Schat, doe nu die broek aan, dat is een hele mooie broek
.' 'Nee!
Ik wil een rok aan!' Papa verliest zijn geduld. 'En NU trek je die broek aan! Wil je een pets?' 'NEE!
' en dan geluiden van papa die rondjes rond de tafel aan het rennen is om een watervlugge kleuter te vangen en als ze gevangen is een kind wat alles bij elkaar krijst en met man en macht probeert te voorkomen dat ze een broek aangetrokken krijgt die ze weer uittrekt zodra ze de kans heeft.
Ook leuk is een kind in een goed humeur. *vlam* deur slaat open
Kind: 'Mamamamamamamamamama..... ikke kijk PietPiraat'
Ik: *kreun* 'Fijn schat, ga maar lekker verder kijken hoor.'
Kind: 'Ja, is leuk he?'
Ik: 'Ja hoor schat, heel leuk.'
Papa komt ook binnen. 'Maar ik had toch gezegd dat mama nog sliep?!'![]()
Kind: 'Ja maar mama nu wakker!'
Ja, mama is inmiddels wakker ja![]()
Ik: 'Schat, maar mama wilde nog wel even slapen hoor.'
Kind: 'Nee he papa? Papa zei nee!'
hier had ik even overheen gelezen
laetitia schreef:Het is (tenminste dat denk ik) natuurlijk ook een behoorlijke verandering in jullie levens.
Eerst draaide het leven om jullie samen, jullie relatie en nu draait het leven min of meer om jullie kindje.
Vooral de omgeving had tijdens mijn zwangerschap opmerkingen in de trant van: 'de laatste keer dit en de laatste keer dat', maar ik zeg heel eerlijk dat mijn leven niet zo enorm veranderd is. Doe nog steeds wat ik daarvoor deed, ben nog steeds dezelfde, alleen is er iemand bijgekomen die ik nooit meer weg hoef te doen of die ik nooit naar de DA moet brengen voor een spuitje omdat hij niet meer kan door de ouderdom. Dat vind ik heel fijn, het gevoel van 'hij gaat nooit meer weg' 
Kanelly schreef:Heerlijk topic!
Ook absoluut geen kinderwens hier, dus dames... klaag en zeur, gooi alle ellende er maar uit!
Veel drama en horror ook graag!
!
.
.
.)
benangelique schreef:zie je wel, ging een briljant topic worden dit haha!
heb bij zoveel post een 'oh ja, ook dat nog-gevoel'
denice geen stress, heb hier nooit problemen gehad, geen lekkende tietjes, geen blubberbuiken, geen nachtelijke drama´s, hélemaal niks nada noppes! 
). Maar nu ga ik mee met Kiwiko:KiWiKo schreef:je weet pas wat houden van is, op het moment dat je je kind in de armen hebt.................
echt geloof me!!
vriend, man, liefde van je leven.............. valt allemaal zoooooo in het niet