Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoebje schreef:Jeetje... had niemand me kunnen waarschuwen voor les 8? Die was echt ZWAAR! hihi
Anne_0 schreef:Doet iedereen hier start to run? Of ook mensen die andere schema's aanhouden? Zo ja, hoe houden jullie het aantal minuten dan bij?
Mirkim schreef:@ Lissy, ik ben ook een beginner, maar heb járen geleden een sportopleiding gedaan, dus weet wel het e.e.a. ervan af... Maar plezier blijven houden is het belangrijkst!Voor mij helpt het dat ik een doel heb: de ladiesrun. Rennen voor de weegschaal gaat bij mij echt niet werken! En goed om je grenzen blijven letten op (kleine) pijntjes (met oog op je rugklachten!), maar ook met oog op conditie (mocht een les te zwaar blijken te zijn!).
Trouwens, wat ik me net afvroeg. Jullie ogen hier allemaal zo fanatiek met hardlopen. Hoevaak in de week rijden jullie paard? Ik heb dan een oudje van 23 jaar, hem train ik niet meer dagelijks (nu zo'n 4 á 5 keer in de week crossen we een rondje), maar ik zou er niet aan moeten denken om én fanatiek te rijden, én mijn studie, én mijn werk én ook nog zo'n 3 á 4 keer in de week te rennen. Ik ben gewoon even nieuwsgierig!
Anne_0 schreef:Dank jullie wel dames, dat geeft de burger weer moedEcht knap hoor dat jullie al zover zijn!
Heb de 1 minuut wel uit kunnen lopen, de eerste keer 2 min bijna, en daarna alleen nog maar 1 minuut of korter gedaan. Heb het idee dat dat vooral door ademtekort kwam en dan wil het lijf ook niet meer.
Doet iedereen hier start to run? Of ook mensen die andere schema's aanhouden? Zo ja, hoe houden jullie het aantal minuten dan bij?
Ga zaterdag voor fatsoenlijke schoenen kijken, bedoeling is dus om echt vol te houden. Ik hoop dat het ook echt leuk gaat worden als het steeds makkelijker gaat, nu is het vooral afzien. Ben alleen bang dat doordat je iedere les meer moet, dat het afzien blijft. Of valt dit ook wel mee?
Heb trouwens les 1 t/m 27 op pc staan, dus mocht iemand iets niet kunnen vinden op i-net kan ik wel mailen ofzo!
Anne_0 schreef:Heb trouwens al vanaf dat ik terug ben gister wat keelpijn, herkennen jullie dat? Volgens mij komt het doordat ik de hele tijd door m'n mond adem ipv in door m'n neus. Hoe doen jullie dat?