Ik heb gister geprobeerd te bellen maar nog niets gehoord, helaas. Ik kan me voor stellen dat je zenuwachtig bent en ik wens je heel veel sterkte en dat je een goede behandeling gaat krijgen. volgende week kan ik een week even niet op internet. maar daarna lees ik weer bij en laat ik het weten als ik meer weet over mijn vriendin. morgen kan ik nog wel op internet.
petroushka schreef:Je kunt proberen om je verzekering te vragen of ze het vergoeden, er zit best kans in dat ze dat doen. Ik wil gewoon zo snel mogelijk weer beter zijn, aangezien ik op het moment gewoon helemaal niets meer kan en daardoor ook mijn studie heb op moeten geven enz. en dat terwijl ik nu pas bijna 6 weken ziek ben. Maar wil het niet verder laten komen dan dit als dat niet nodig is... Met de Nederlandse richtlijnen heeft na 3 jaar nog 80 procent van de mensen Lyme, terwijl met de ILADS richtlijnen de 70 procent van de mensen geen Lyme dan meer heeft, nou dan weet ik het wel! Het is zo'n rotziekte. Gelukkig eet ik voor 53 euro per maand dus kan ik iets sneller sparen voor de afbetaling van de behandeling en voor andere dingen, en ik heb geen paarden of iets dergelijks gelukkig! Ik hoop echt heel erg dat er iets uitkomt voor mij deze dinsdag in Duitsland. Franka is er al nieuws van je vriendin uit Duitsland?? Ben echt vreselijk benieuwd, want ze gaat naar dezelfde kliniek als waar ik dinsdag naartoe ga en ik word nu wel een beetje nerveus moet ik zeggen.