gabjj8 schreef:bleehhh terugval gehad vandaag :S
2appels op, verder nothing

Vind ik ook een beetje een raar andwoord..
Trigger
gabjj8 schreef:nu zeker, ik wil graag wat kilo's afvallen wil ik weer in bikini durven, maar ik weet niet hoe ik op een goede manier moet dieten, dus doe ik het maar weer met niet-eten.
moest eergisteren weer naar de dokter, was 0,5kg afgevallen *bloos* ik blij, hij teleurgesteld..
als ik nog max. 4kg afval moet ik weer 4x p.w praten...

dus ik zorg dat ik nog 3.5kg afval, dan zit ik nog goed

Je wilt toch beter worden..
Vind ik ook een trigger
gabjj8 schreef:vandaag met me moeder naar Ikea geweest, daar avondgegeten..
blehh... verschikkelijk, zo vet eten. patat, zweedse balletjes..
ik dacht dat ik doodging xD
heb het overleefd, heb niet zo heel veel gegeten, maar wel genoeg

Wat heeft die bericht voor meer waarde in het topic?
Trigger
gabjj8 schreef:ja ik snap het helemaal.
ik at toen ik opgenomen was (nog voor de opname van ES) toen at ik om de dag 1 cracker wat 18 kcal bevat, en zelfs dat kotste ik uit..
en ik vond het zo raar dat ik hartkloppingen kreeg en flauwviel....'
haha, met dat watermeloen weet ik ook nog, wij kregen op een dag daar dus watermeloen, dus ik dacht oowwh daar zitten geen kcal in, dus ik een stuk genomen..
zaten ze me allemaal aan te kijken of ik gek was dat ik at...
ik zeg, ja ik zat me net te bedenken dat ik toch maar weer eens moet gaan eten.....
en hun het geloven, rest van de week amper nog wat gegeten.
Lijkt me niet de juiste plek om dit te zeggen..
gabjj8 schreef:Mijn laagste BMI was 1,5 jaar geleden toen zat ik op BMI van 14, heb nooit op 10 gezeten, gelukkig...
maar bij mij hebben er altijd heel veel mensen bovenop gezeten, want mijn moeder heeft zelf ana gehad, dus die zag mij vermageren en die heeft meteen hulp ingeroepen
dus ik ben echt nooit echt dun geweest..
we zijn zeker niet van plan om mensen mee te trekken in het ES wereldje, we geven elkaar motivatie om de goede richting op te gaan.
en sommige posts zijn wat minder, maar dat moet erbij horen..
Sommige post die wat minder zijn moeten niet geplaatst worden in een topic als dit.
En een BMI van 14 niet dun? Je weet toch wel ergens dat het te dun is ookal zie je het niet?
Dus niemand met BMI van 14 is dun?
gabjj8 schreef:niemand wil anorexia of een ES en als iemand daarvoor wilt kiezen is dat zijn keus.
Je kiest er toch niet voor?
gabjj8 schreef:je kan trouwens ook bmi 10 hebben en niet dun zijn.
Dan ben je bijna dood, dus niet dun?
Aantal berichtjes die ik niet vind kunnen..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-10 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt