Voor als je ooit besluit je benen te scheren...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:53

_JL_ schreef:
lijkt mij dat je serieus geduwd hebt :+

Tja... ik scheer toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat jaren mijn benen... lijkt me niet dat ik het ineens zo anders doe. :+
Alleen ik heb wel een supergevoelige huid, dus ik denk dat geen water in combi met (bepaalde?) bodylotion gewoon te slecht was... haha. Ach het doet al lang geen pijn meer gelukkig!

aatjuh12

Re: Voor als je ooit besluit je benen te scheren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:58

ik heb de rest van het topic niet gelezen.. maar is het niet zo dat als je een nieuw scheermesje hebt.. je best droog kan scheren? maar zodra je ook maar 1 x nat geschoren hebt, droog scheren minder fijn is..
haha ik had laatst precies hetzelfde! moest snel weg.. lekker weer.. korte broek aan.. even mesje erover halen.. en ik zat er net zo bij als jij ;)

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:03

Haha 5 pagina's over zo'n onderwerp :+

Ik had scheergel van Ladiesnight (ooit zo'n erotische 'tuperware' party gehad :+ ) Daar bleven m'n benen echt superglad van!
Maar helaas heb ik dat nu op...

Heb nou zo'n scheersysteem gehaald waarbij er een blokje om de mesjes zit. Krijg het hele aankoopbedrag terug...dus ff uitproberen :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:43

ik heb nu ook zon venus mesje waar van die zeepstukjes om het mesje zitten..vreselijk..werkt echt voor geen meter..
die zeep wordt echt een slijmerige toestand en die dingen zijn zo dik dat je met het mesje amper meer op je huid komt en bovendien verstopt dat mesje door al die slijmerige zeep zooi..

nee doe mij maar een 'gewoon' mesje

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:34

Pffhhh, ik heb ook een keer mijn benen even snel droog geschoren, voordat we naar het strand gingen.

De situatie je benen droog scheren en daarna naar het strand gaan om in zee te zwemmen, is niet al te prettig :')