BeautyEmily schreef:19LindA83 schreef:dan heb je dus een dwangneurose
Dwangneurose is toch zoiets dat je persee van jezelf 3 keer iets moet doen ofzo?
nee volgens mij ook dat je iets uit gewoonte doet zonder erbij na te denken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Fouten om te vermijden:
Wil je er professioneel uitzien? Draag dan geen gekleurde mascara, zoals blauw, paars en groen.
Draag geen mascara die uitloopt of vlekt. Er zijn er genog te koop die dit niet doen. Ook hier geld weer: uitproberen.
Gebruik watervaste mascara niet dagelijks. Deze is te moeilijk om te verwijderen en kan daardoor schade aan je wimpers veroorzaken.
Breng niet teveel mascara aan. Je kunt beter laagje voor laagje aanbrengen in plaats van in 1 keer en dikke laag. Doe je dit wel, dan krijg je klontjes in je wimpers en je wimpers gaan aan elkaar plakken.
Een heel goed middel om make-up van je gezicht te verwijderen is babie-olie. Doe een klein beetje op een wattenschijfje en maak daarmee je gezicht schoon.
19LindA83 schreef:het was een grapje
Maar het heeft niks te maken met aantallen, gewoon dingen die je van jezelf moet doen.. zo moet ik altijd alles recht hebben staan in huis.. als ik maar iets scheef zie staan moet ik het recht zetten... en kan er niks aan doen...
Citaat:Fouten om te vermijden:
Wil je er professioneel uitzien? Draag dan geen gekleurde mascara, zoals blauw, paars en groen.
Draag geen mascara die uitloopt of vlekt. Er zijn er genog te koop die dit niet doen. Ook hier geld weer: uitproberen.
Gebruik watervaste mascara niet dagelijks. Deze is te moeilijk om te verwijderen en kan daardoor schade aan je wimpers veroorzaken.
Breng niet teveel mascara aan. Je kunt beter laagje voor laagje aanbrengen in plaats van in 1 keer en dikke laag. Doe je dit wel, dan krijg je klontjes in je wimpers en je wimpers gaan aan elkaar plakken.
Een heel goed middel om make-up van je gezicht te verwijderen is babie-olie. Doe een klein beetje op een wattenschijfje en maak daarmee je gezicht schoon.
Bunga schreef:Ik heb misschien een tip.
Je kunt ook minder mascara opdoen, en een eyelinerlaag er boven tekenen.
Dan lijkt de aanzet 'zwarter' en dus dikker.
Het irriteert je ogen minder, waardoor je minder gaat pulken.
De mascara (de gele) van maybelinne (als je de colossal bedoelt) is een prima mascara.
Hij blijft heel goed zitten, dus daardoor trek je alleen maar meer wimpers er uit.
Max_en_Max schreef:BeautyEmily schreef:Dwangneurose is toch zoiets dat je persee van jezelf 3 keer iets moet doen ofzo?
nee volgens mij ook dat je iets uit gewoonte doet zonder erbij na te denken...
BeautyEmily schreef:Bunga schreef:Ik heb misschien een tip.
Je kunt ook minder mascara opdoen, en een eyelinerlaag er boven tekenen.
Dan lijkt de aanzet 'zwarter' en dus dikker.
Het irriteert je ogen minder, waardoor je minder gaat pulken.
De mascara (de gele) van maybelinne (als je de colossal bedoelt) is een prima mascara.
Hij blijft heel goed zitten, dus daardoor trek je alleen maar meer wimpers er uit.
Klopt die heb ik!
Misschien wel een idee ja die eyeliner.
Laatst heb ik oogschaduw opgedaan met nepwimpers, was wel heel mooi!
Deze was het:
http://www.youtube.com/watch?v=lRemAEbEvks
Majo schreef:Unfaithful schreef:Foei, dat mag je niet zeggen!Ik denk(hoop) overigens dat je over een paar jaar heel anders tegen je mascaragebruik aan zal kijken.... Volgens mij zie jij er namelijk veel en veel mooier uit zonder al die lagen
BeautyEmily schreef:[quote="BungaGeloof me, ooit ga je minder mascara dragen, en dan is eyeliner ook heel fijn om af te bouwen, dan kun je het streepje steeds minder dik maken.
Die tutorial is trouwens mooi!
Relaxed schreef:BeautyEmily schreef:Nu in het nederlands als dat niet te moeilijk voor je is?
Ik open een topic om er achter te komen of er iets van een Anti-pulk mascara is.
Niet om te horen dat ik teveel mascara op heb!
Duidelijk?
Volgens mij was mijn reactie in het nederlands, maar snap dat het misschien te moeilijk voor je is![]()
BeautyEmily schreef:Bunga schreef:Geloof me, ooit ga je minder mascara dragen, en dan is eyeliner ook heel fijn om af te bouwen, dan kun je het streepje steeds minder dik maken.
Die tutorial is trouwens mooi!
Maar, ik doe zoveel op omdat ik het mooi vind als het opvalt dat 'mn wimpers zo lang zijn!
Bunga schreef:Snap ik! Ik deed het altijd omdat ik dacht dat mijn ogen dan groter leken.
En als ik eerlijk ben, deed ik het ook een beetje omdat ik toen ietswat onzeker was, en me fijner voelde met zo'n dikke laag.
Gebruik je een wimperkruller?
Hannah_Menno schreef:wtf!Kun je je ogen nog openhouden?
Inderdaad, minderen. Zoals Relaxed zegt, straks heb je helemaal niks meer!