Afpulk-proof mascara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:34

BeautyEmily schreef:
19LindA83 schreef:
dan heb je dus een dwangneurose :P

Dwangneurose is toch zoiets dat je persee van jezelf 3 keer iets moet doen ofzo?

nee volgens mij ook dat je iets uit gewoonte doet zonder erbij na te denken...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:34

Citaat:
Fouten om te vermijden:
Wil je er professioneel uitzien? Draag dan geen gekleurde mascara, zoals blauw, paars en groen.
Draag geen mascara die uitloopt of vlekt. Er zijn er genog te koop die dit niet doen. Ook hier geld weer: uitproberen.
Gebruik watervaste mascara niet dagelijks. Deze is te moeilijk om te verwijderen en kan daardoor schade aan je wimpers veroorzaken.
Breng niet teveel mascara aan. Je kunt beter laagje voor laagje aanbrengen in plaats van in 1 keer en dikke laag. Doe je dit wel, dan krijg je klontjes in je wimpers en je wimpers gaan aan elkaar plakken.

Een heel goed middel om make-up van je gezicht te verwijderen is babie-olie. Doe een klein beetje op een wattenschijfje en maak daarmee je gezicht schoon.

Hier een tip, tjah en verder er gewoon afblijven. Ik ga al pulken bij twee laagjes mascara dus ik hou mezelf ook voor... NIET PULKEN!

Verder is het helemaal jou zaak hoeveel make-up je op je gezicht plempt. Wat ik wel jammer vind is je reacties op andere mensen. Heb eens goed fatsoen om fatsoenlijk een discussie aan te gaan en niet gelijk te schreeuwen. Je bevestigd hier echt een geweldig vooroordeel wat betreft zekere "breezah" meisjes. Als je er volwassen uit wil zien gedraag je dan ook en niet zo verwend.

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:35

het was een grapje ;)

Maar het heeft niks te maken met aantallen, gewoon dingen die je van jezelf moet doen.. zo moet ik altijd alles recht hebben staan in huis.. als ik maar iets scheef zie staan moet ik het recht zetten... en kan er niks aan doen...

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:41

19LindA83 schreef:
het was een grapje ;)

Maar het heeft niks te maken met aantallen, gewoon dingen die je van jezelf moet doen.. zo moet ik altijd alles recht hebben staan in huis.. als ik maar iets scheef zie staan moet ik het recht zetten... en kan er niks aan doen...

Zo moet ik eh een knuffel elke avond een kus geven. ;( :=
Niet lachen. :Y)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:43

Citaat:
Fouten om te vermijden:
Wil je er professioneel uitzien? Draag dan geen gekleurde mascara, zoals blauw, paars en groen.
Draag geen mascara die uitloopt of vlekt. Er zijn er genog te koop die dit niet doen. Ook hier geld weer: uitproberen.
Gebruik watervaste mascara niet dagelijks. Deze is te moeilijk om te verwijderen en kan daardoor schade aan je wimpers veroorzaken.
Breng niet teveel mascara aan. Je kunt beter laagje voor laagje aanbrengen in plaats van in 1 keer en dikke laag. Doe je dit wel, dan krijg je klontjes in je wimpers en je wimpers gaan aan elkaar plakken.

Een heel goed middel om make-up van je gezicht te verwijderen is babie-olie. Doe een klein beetje op een wattenschijfje en maak daarmee je gezicht schoon.

Bedankt, hier heb ik wel veel aan!

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:44

afpulk proof mascara!.. :lol:

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:44

blijf dan zelf ook ontopic ;)

Er staan hier meerdere tips. Ook die van de Diormascara, dit klopt, niet eraf te krijgen.
En tsja, ik zal maar niet gaan zeggen wat ik van je reacties vind :x

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:45

Ik heb misschien een tip.
Je kunt ook minder mascara opdoen, en een eyelinerlaag er boven tekenen.
Dan lijkt de aanzet 'zwarter' en dus dikker.
Het irriteert je ogen minder, waardoor je minder gaat pulken.
De mascara (de gele) van maybelinne (als je de colossal bedoelt) is een prima mascara.
Hij blijft heel goed zitten, dus daardoor trek je alleen maar meer wimpers er uit.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:46

knabbelgirl schreef:
blijf dan zelf ook ontopic ;)

Vind het vrij ontopic,
we hebben het over dwangneurose en daarom zou ik misschien het eraf pulken.
:Y)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:47

Bunga schreef:
De mascara (de gele) van maybelinne (als je de colossal bedoelt) is een prima mascara.
Hij blijft heel goed zitten, dus daardoor trek je alleen maar meer wimpers er uit.

Klopt die heb ik!
Misschien wel een idee ja die eyeliner.
Laatst heb ik oogschaduw opgedaan met nepwimpers, was wel heel mooi!

Deze was het:
http://www.youtube.com/watch?v=lRemAEbEvks
Laatst bijgewerkt door Sarcasm op 21-04-10 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:47

Hahah je moet wel creatief zijn om erop te komen, afpulk proof mascara :D. Maar alle gekheid op een stokje, ik geloof niet dat zoiets bestaat!

Ik denk(hoop) overigens dat je over een paar jaar heel anders tegen je mascaragebruik aan zal kijken.... Volgens mij zie jij er namelijk veel en veel mooier uit zonder al die lagen ;)

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:49

Max_en_Max schreef:
BeautyEmily schreef:
Dwangneurose is toch zoiets dat je persee van jezelf 3 keer iets moet doen ofzo?

nee volgens mij ook dat je iets uit gewoonte doet zonder erbij na te denken...

En voor mensen zich nu grote zorgen gaan maken over hun geestelijke gezondheid, IEDER mens heeft er wel een paar ;).

Je kan ook een poosje pleisters over je vingertoppen plakken merk je het echt als je toch pulkt.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:50

Unfaithful schreef:
Ik denk(hoop) overigens dat je over een paar jaar heel anders tegen je mascaragebruik aan zal kijken.... Volgens mij zie jij er namelijk veel en veel mooier uit zonder al die lagen ;)
Foei, dat mag je niet zeggen!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:50

Majo schreef:
Unfaithful schreef:

Hierbij dan mijn oprechte excuses. :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:51

BeautyEmily schreef:
Bunga schreef:

Klopt die heb ik!
Misschien wel een idee ja die eyeliner.
Laatst heb ik oogschaduw opgedaan met nepwimpers, was wel heel mooi!

Deze was het:
http://www.youtube.com/watch?v=lRemAEbEvks

Ik had eerst zelf ook heel veel mascara op, maar toen gingen mijn ogen irriteren door het pulken.
Dus ik deed toen de mascara deels vervangen door eyeliner, even zwart maar niet pulkbaar.

Geloof me, ooit ga je minder mascara dragen, en dan is eyeliner ook heel fijn om af te bouwen, dan kun je het streepje steeds minder dik maken.
Die tutorial is trouwens mooi!

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:52

Majo schreef:
Unfaithful schreef:

maar ik ben het er wel mee eens ook... ookal wil de ts het nie horen...

heb geen tips verder... want die zijn al een aantal keer benoemd

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:53

Bunga schreef:
Geloof me, ooit ga je minder mascara dragen, en dan is eyeliner ook heel fijn om af te bouwen, dan kun je het streepje steeds minder dik maken.

Maar, ik doe zoveel op omdat ik het mooi vind als het opvalt dat 'mn wimpers zo lang zijn!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:54

BeautyEmily schreef:
[quote="BungaGeloof me, ooit ga je minder mascara dragen, en dan is eyeliner ook heel fijn om af te bouwen, dan kun je het streepje steeds minder dik maken.

Maar, ik doe zoveel op omdat ik het mooi vind als het opvalt dat 'mn wimpers zo lang zijn![/quote]
Snap ik! Ik deed het altijd omdat ik dacht dat mijn ogen dan groter leken.
En als ik eerlijk ben, deed ik het ook een beetje omdat ik toen ietswat onzeker was, en me fijner voelde met zo'n dikke laag.
Gebruik je een wimperkruller?
Laatst bijgewerkt door Eight op 21-04-10 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:54

Het valt ook al op dat je wimpers lang zijn als je al minder mascara op hebt. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:55

Relaxed schreef:
BeautyEmily schreef:
Nu in het nederlands als dat niet te moeilijk voor je is? :=

Ik open een topic om er achter te komen of er iets van een Anti-pulk mascara is.
Niet om te horen dat ik teveel mascara op heb!

Duidelijk?

Volgens mij was mijn reactie in het nederlands, maar snap dat het misschien te moeilijk voor je is :+

*grinnikt :D *

TS, veel mascara is slecht voor je wimpers en probeer eens wat minder, kijken of je dan minder gaat pulken. ;)

BeautyEmily schreef:
Bunga schreef:

Maar, ik doe zoveel op omdat ik het mooi vind als het opvalt dat 'mn wimpers zo lang zijn!

En je lange wimpers vallen nog meer op met een dun laagje mascara zonder klontjes en het dikke spinnenpoten-effect!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 13:56

Bunga schreef:
Snap ik! Ik deed het altijd omdat ik dacht dat mijn ogen dan groter leken.
En als ik eerlijk ben, deed ik het ook een beetje omdat ik toen ietswat onzeker was, en me fijner voelde met zo'n dikke laag.
Gebruik je een wimperkruller?

Dat is het misschien ook wel ja, nee gebruik ik niet mijn wimpers krullen vanzelf.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:58

Hannah_Menno schreef:
wtf! :wow: Kun je je ogen nog openhouden? :=
Inderdaad, minderen. Zoals Relaxed zegt, straks heb je helemaal niks meer!

:') Dat was het eerste wat ik dacht toen ik de foto's zag. Maar goed, ieder zijn/haar smaak.

Het zal wel al 100 keer gezegd zijn, maar ik zou minderen, want een speciale anti-pulk mascara zal er niet zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:59

Probeer anders gewoon een keertje minder en kijk hoe dat gaat/staat. :)
Denk dat veel mensen het al mooier gaan vinden (veel mascara geeft al snel het platinablonde stoeph*r-effect) en dat je ook een stuk minder gaat pulken, omdat er minder zit. :j
Als het je niet bevalt, dan kan je altijd weer terug naar bergen mascara. ;)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 14:00

Rienn schreef:
want een speciale anti-pulk mascara zal er niet zijn.

Echt joh :o
Dat was nu wel duidelijk, toch bedankt.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:00

maar.. als ik mijn mening mag geven, door die extreem dikke mascara lijken je wimpers juist minder lang! Het ziet er zo juist dikkig, brokkerig, klonterig en onverzorgd uit. Terwijl als jij 1, hooguit 2 laagjes mascara zou aanbrengen DAN pas lijk je hele mooie lange (en verzorgde stijlvolle!)wimpers te hebben... mijn advies :)

Met een skibroek lijk je ook minder lange benen te hebben dan met een skinny jeans, snap je mn vergelijking :Y) :D