Jusi schreef:Ik ben gewoon heel lenig en spring zo het dak opTypfoutje
Sorry maar ik werd wel erg benieuwd na het lezen van je reactie, daarom dat ik het snel even vroeg
you never know Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:wat een verspilling! zijn jullie op de hoogte van het feit dat op lang houdbare producten (dus geen vlees of melk) de datum ruim binnen de veilige marge wordt genomen? dit omdat bijvoorbeeld unox er ook niet op zit te wachten dat mensen ziek worden van een rookworstje wat verobert is op de tht-datum...

Heb dan toch maar een nieuwe besteld (hoewel gedroogde kruiden eigenlijk nooit slecht worden...). melsh schreef:Feest van herkenning!
Smeerkaas twee dagen open en kruimels erin of een beetje droog aan de randjes? Gatverdamme, weg ermee.
Opgedroogde yoghurt aan de rand van het pak? Nou, dan eet ik geen cornflakes.
Melk hoef ik sowieso niet.
Kaas is hier ook altijd schimmelig, brood altijd "oud", dingen uit 2004 staan gewoon nog in de kast... Ik hoef dat dus echt niet.
Ik zal blij zijn als ik op mezelf ga.
melsh schreef:Feest van herkenning!
Smeerkaas twee dagen open en kruimels erin of een beetje droog aan de randjes? Gatverdamme, weg ermee.
Opgedroogde yoghurt aan de rand van het pak? Nou, dan eet ik geen cornflakes.
Melk hoef ik sowieso niet.
Kaas is hier ook altijd schimmelig, brood altijd "oud", dingen uit 2004 staan gewoon nog in de kast... Ik hoef dat dus echt niet.
Ik zal blij zijn als ik op mezelf ga.
suuzepuus schreef:nja, en dan ga je vast anders over dat soort dingen denken... beetje yoghurt aan het pak en weg?? dat doe je echt niet meer as je het zelf moet betalen. oud brood? maak er een tosti van of doe het in de broodrooster. je leert vanzelf wel wat handige dingetjes maar je gaat dan echt wel veranderen hoor!!
Hoewel ik me ook wel realiseer dat de tht datum echt indekken van de fabrikant is en ik soms heus wel een (dicht) pak melk, dat een dag over datum is, opdrink. 
Tomatenpuree maak ik nu dan ook meteen op of ik gooi het weg.
Ik moet die bende sowieso niet, maar hij had er geen last van
Echt niet dat ik het nog eet als ik weet dat er schimmel op heeft gezeten.
)