Ik heb allleen ritalin en concerta geslikt
Concerta bevalt het beste
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Concerta bevalt het beste
Heino schreef:Menino schreef:ik niet hoor![]()
Ik blokkeer volledig bij stress ....
Bij té veel stress wel ja.. Als in 3 grote tentamens in 2 dagen willen leren
Maar op het moment dat er bvb een ongeluk voor mn neus gebeurd dan zal ik de eerste zijn die gaat helpen en delegeren(al meerdere keren meegemaakt) Of dat er een andere ernstige situatie is ofzo.
Ik heb even visolie pilletjes geslikt maar deed niets. Magnesium ook niet.

af entoe tijdens sommige lessen is ht ook wel leuk
moooi de boel te terorriseren
heb je iq van havo vwo zit je op kader en mischien nogwel op basis! terwijl je het idee heb dat het gw veel ste makkelijk is
maar je niet hoger kan
Waarom kun je niet in aanmerking komen voor bijv. Ritalin?
maar die is echtheel goed en die zecht dat we het even zo moeten proberen een kluster 4 beschikking proberen aan te vragen en hopen dat dat gaat lukken het liefst willen we kluster 2 en dan kan iknaar een speciale school de hendrik mol school in schagen, speciaa voor kluster 2. (basis school daarvan is burgemeester de wilde school)
zou t je niet nadoen! t was toch wiskunde?
Is wel typisch
Die man helpt mijn altijd erg goed. Mag dan ook altijd ergens anders zitten op een rustige plaats met een beetje muziek aan..
Change_ schreef:Owwh Ik heet trouwens Roos![]()
Wiskunde jaIs wel typisch
Die man helpt mijn altijd erg goed. Mag dan ook altijd ergens anders zitten op een rustige plaats met een beetje muziek aan..
en gister ook al een 7,6 voor eco
en nog voor me engels een 10 wat ik nooit had verwacht wat we hadden onverwachs mo en het was vet druk !

ingeb0rg schreef:hahahaha, lekker hoor! mijn bureau staat onder mijn dakraam (slaap op zolder..) hebben jullie nou nooit dat je alles gaat doen behalve leren of huiswerk maken?.. ik ga bijvoorbeeld altijd naar buiten kijken, of tekeningetjes lopen maken of mensen "bespieden" van uit m'n dakraam haha!
@bonbon15 : Welkom trouwens! en top van die goeie cijfers!
ingeb0rg schreef:Yeah!toch nog je presentatie af!
weet je, wij ADHD-ERS mogen daar haast wel dubbele punten voor krijgen haha
gewoon twee 8en ipv één!
![]()
En hoe zit het me je schetsen?! al klaar
... (we zijn 2 weken geleden naar Berlijn gegaan, en we moesten in alle musea 5 schetsen maken van kunstwerken in een klein dummytje, naja ik natuurlijk veel te sloom, dus had niets af... Heb er wel een stuk of 14/15 ofzo
en je mocht als je het leuk vond ook nog andere foto's er in plakken)
)
Maar wel een lading redelijke foto's in geplakt (heb een dure camera, en vrij veel technische kennis van fotografie, ook vanuit mijn vorige opleiding, dus hopelijk kan ze 't waarderen
) Hoop dat ik het cijfer daarmee enigszins ophaal.
Zwerte schreef:ingeb0rg schreef:hahahaha, lekker hoor! mijn bureau staat onder mijn dakraam (slaap op zolder..) hebben jullie nou nooit dat je alles gaat doen behalve leren of huiswerk maken?.. ik ga bijvoorbeeld altijd naar buiten kijken, of tekeningetjes lopen maken of mensen "bespieden" van uit m'n dakraam haha!
@bonbon15 : Welkom trouwens! en top van die goeie cijfers!
Ik las over functioneren onder stress en bij mij is dit ook tweeledig. Heftige situaties (ongelukken e.d.) reageer ik heel goed op, dan functioneer ik op mn best (daar heb ik mensen wel eens mee verbaasd, hoe kalm ik kan blijven dan, begrijp het zelf eigenlijk ook niet!)
Maar veel stress vanwege tijdsdruk bij leren e.d., daarvan blokkeer ik volledig en doe juist helemaal niks meer. Sowieso ben ik snel gestressd vanwege gebrek aan overzicht en als ik dan weer eens overspoeld raak (het huishouden is ook zoiets leuks...) komt er echt niks meer uit mn handen.
' ..
...