maar ik wil niet terug naar de concerta omdat ik me echt dood en te rustig voelde Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik wil niet terug naar de concerta omdat ik me echt dood en te rustig voelde
snap nog steeds niet welke mongool heeft bedacht dat je ADDers makkelijk om de 4 uur pillen kan laten slikken
vergeten ze gegarandeerd
Ik wel in elk geval, en dat is dus mijn reden dat ik geen Ritalin slik hahah
en ik had eerst een prachtige volle bos haren, nu is het bijna niks, ookal heb ik geen kale plekken, dus mijn psychiater zei dat het wel mee valt, maar toen mijn vriendin mijn haar ging wassen schrok ze zich echt dood hoe weinig ik had,.,,
ga hem, maar meteen nemen
soms kan ik me goed concentreren als ik veel cafeine op heb, heeft het aferechtse effect bij mij, maar met die pil is het toch wat beter 
maar het is zo erg om te zien dat je zoveel haren verliest dat dat niet meer uitmaakt, ik heb lang haar en dan valt het toch wel op....lifaya schreef:Ik heb door de medicanet WAARSCHIJNLIJK de helft van mijn haar verlorenmaar ik wil niet terug naar de concerta omdat ik me echt dood en te rustig voelde
kan me heel goed voorstellen dat dat klote is.. lifaya schreef:Je gaat geen ADDer Ritalin laten slikkensnap nog steeds niet welke mongool heeft bedacht dat je ADDers makkelijk om de 4 uur pillen kan laten slikken
vergeten ze gegarandeerd
Maar dan moest ik het ook echt direct gelijk met het alarm innemen, want 1 minuut later was ik alweer vergeten dat ik moest slikken. 
lifaya schreef:bij medicanet kán dat een bijwerking zijn, bij mij was het geen normale bijwerking, het schijnt dat je in het begin een paar haren kan verliezen, niet ernstige haaruitval.
Je gaat geen ADDer Ritalin laten slikkensnap nog steeds niet welke mongool heeft bedacht dat je ADDers makkelijk om de 4 uur pillen kan laten slikken
vergeten ze gegarandeerd
.
ik heb heel vaak 's ochtends dat ik denk van? heb ik 'm nou wel of niet net genomen? 
ik denk er dan aan en dan stel ik het toch weer uit of vergeet ik het
dat merken bokkers ook vaak in de avond
ja zo ben ik
een uitsteller eerste klasse, probeer wel vaak dingen meteen te doen maar jeetje dat is lastig
Heino schreef:Klopt, moet je zo'n schengen verklaring hebben
Goh.. ADD? 
Naadiia schreef:mag ik vragen waarom je dat slikt? alleen omdat je dan wat drukker bent dan de rest van de maatschappij? en dat de maatschappij van jou verwacht dat je die pilletjes slikt? ik vraag me dit echt af... hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag maar ik wil gewoon weten waarom, wat drijft een mens daartoe..
Naadiia schreef:mag ik vragen waarom je dat slikt? alleen omdat je dan wat drukker bent dan de rest van de maatschappij? en dat de maatschappij van jou verwacht dat je die pilletjes slikt? ik vraag me dit echt af... hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag maar ik wil gewoon weten waarom, wat drijft een mens daartoe..
. Thuis vinden ze het heerlijk want ik ben een stuk minder bot!Naadiia schreef:mag ik vragen waarom je dat slikt? alleen omdat je dan wat drukker bent dan de rest van de maatschappij? en dat de maatschappij van jou verwacht dat je die pilletjes slikt? ik vraag me dit echt af... hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag maar ik wil gewoon weten waarom, wat drijft een mens daartoe..
Airborn schreef:Naadiia schreef:mag ik vragen waarom je dat slikt? alleen omdat je dan wat drukker bent dan de rest van de maatschappij? en dat de maatschappij van jou verwacht dat je die pilletjes slikt? ik vraag me dit echt af... hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag maar ik wil gewoon weten waarom, wat drijft een mens daartoe..
wat de maatschappij vind en wil en verwacht kan me echt een reet roesten...
Nee, ik kan mét ritalin zoveel makkelijker met mezelf leven. Ik ben stabieler, rustiger, georganiseerder. Ik heb meer overzicht over mn eigen leven en gedachten en gevoelens. Ik kan me beter uiten. Ik ben makkelijker in de omgang met anderen. Ik kan nu normale gesprekken voeren. Ik kan nu LEREN. Eindelijk haal ik voldoendes op de studie die ik al mn hele leven wil doen. Eindelijk ben ik de persoon die ik altijd al had willen zijn, en waarvan het me maar niet lukte om die ook echt te zijn. Ik leid nu mijn leven, ipv dat de ADHD mijn leven voor mij leid.
En als ik daarvoor de rest van mn leven pilletjes moet slikken? Graag!